به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای کریم آباد نشست بصیرتی با موضوع نفوذ و استکبارستیزی با سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) مهریز در مسجد حضرت رسول(ص) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۶۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: همزمان با دومین روز از هفته بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای کریم آباد نشست بصیرتی با موضوع نفوذ و استکبارستیزی با سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) مهریز در مسجد حضرت رسول(ص) برگزار گردید.

در این مراسم فرمانده حوزه سروان شاکر ضمن گرامیداشت هفته بسیج به سخنان امام(ره) در توصیف بسیجیان اشاره نمود و در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ, دغدغه شخص مقام ولایت را نفوذ فرهنگی و سیاسی دانست و در این خصوص مسائلی را مطرح نمود.

سروان شاکر افزود: امروز کشورهای غربی و آمریکا به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی هستند لذا در این خصوص هایپر مارکت های مک دونالد را جهت ترویج غذاهای فست فودی راه اندازی نمودند.

فرمانده حوزه خاتم الانبیاء(ص) گفت: برخی به دنبال این هستند که در پسابرجام ایران را بهشت جاسوسان نمایند. اما مقام معظم رهبری فرمودند: اجاز نفوذ سیاسی, فرهنگی و اقتصادی را نمی دهیم.

 

ارسال نظرات