خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه گفت: این روزها گفته می‌شود که ممکن است دشمنان دست از هدفشان که تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران است برداشته باشند که معلوم نیست این مطلب درست باشد؛ دشمنان در حال عوض کردن روش خود هستند نه اینکه بخواهند هدف خود را تغییر دهند.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش طلایه‎داران اقتصاد مقاومتی که در مجموعه تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: از همه عزیزان دست اندرکار و سردار نقدی تشکر می کنم که در عرصه اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند.

وی گفت: ما باید همت و عزم و اراده و بصیرت داشته باشیم که خوشبختانه اینها در حد اعلای خود در مردم ما وجود دارد و شاهد این تلاش ها هستیم.

جعفری تصریح کرد: خدا را برای همه این نعمت ها شکر می کنیم و امیدواریم با گسترده کردن فعالیت های بسیج در همه عرصه ها به ویژه اقتصاد مقاومتی این آمارها و اثرگذاری در ایجاد شغل را بیشتر کنیم.

وی افزود: اگر دولت اراده کند و این توان عظیم مردمی را به کار گیرد، اثرگذاری اقدامات بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیار متفاوت خواهد بود، چرا که موضوع اقتصاد بدون اراده و حمایت دولت و تنها توسط بسیج نتیجه مطلوب و کاملی نمی‌دهد.

جعفری خاطرنشان کرد: طرح ها از بسیج به دولت ارائه  شده و معاون اول رئیس جمهور قول داده است که طرح ها تحت حمایت دولت قرار می گیرد که در این صورت به سمت اقتصاد مقاومتی و اهداف بالای آن قدم های خوبی برداشته خواهد شد.

وی تأکید کرد: همه دستگاه های دولتی باید بیش از این از گستردگی سازمان بسیج و عظمت توان مردمی استفاده کنند.

جعفری افزود: هدف همه ما پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی است و سرعت انقلاب اسلامی در حال حاضر در خارج بیشتر از داخل است و این به شعار اصلی انقلاب ما که همان استکبار ستیزی است بر می گردد.

وی با اشاره به سه خصوصیتی که مقام معظم رهبری برای کار جهادی برشمردند افزود: اولین قدم این است که نیت ها خالصانه و برای اعتلای اسلام و انقلاب و پیشرفت کشور باشد و مرحله دوم تلاش و سختکوشی است و نکته آخر این است که باید بدانیم همیشه مخالفت و موانعی بر سر راه کارهای جهادی خواهد بود.

جعفری اظهار داشت: هر کسی خود را بسیجی می داند باید روحیه جهادی داشته باشد و بداند که موانع و مخالفت ها با  کار جهادی بسیار زیاد است و اگر اصول کار جهادی را در عرصه های مختلف فعالیت های بسیج رعایت کنیم حتما توفیق الهی با ما خواهد بود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی اینکه رفتار آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی تغییر کرده است ابراز داشت:  برخی این روزها می‌گویند که موضع آمریکا و نظام سلطه در برابر ما تغییر کرده این مطلب معلوم نیست که درست باشد زیرا تا هنگامی که انقلاب اسلامی پابرجاست مخالفت‌های آمریکا  هم ادامه دارد از آنجایی که اهداف انقلاب ما با منافع سلطه گران و و آمریکایی ها متضاد است و امکان ندارد آنها برابر ما موضع خود را تغییر دهند مگر اینکه آمریکا دست از ظلم و مقابله با ما بردارد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی روش خود را تغییر داده اند ولی رفتارشان تغییر نکرده است ، تاکید کرد: اکنون آنان با نفوذ  به دنبال تغییر اغتقادات ملت ایران بوده و اینکه رهبر معظم انقلاب در شرایط حاضر نسبت به نفوذ دشمن هشدار می‌دهند، به همین جهت است و از این رو ادعای تغییر رفتار دشمن در برابر جمهوری اسلامی صحیح نیست.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: این روزها گفته می‌شود که ممکن است دشمنان دست از هدفشان که تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران است برداشته باشند که معلوم نیست این مطلب درست باشد؛ دشمنان در حال عوض کردن روش خود هستند نه اینکه بخواهند هدف خود را تغییر دهند.

وی ادامه داد: دشمن هرگز هدفش که تغییر رفتار در مسیر انقلاب اسلامی و اهداف آن هست را نمی‌تواند عملیاتی کند یعنی امکان ندارد دشمن جمهوری اسلامی ایران را که انقلاب اسلامی در مسیر آن در حال استمرار است بخواهد با او کنار بیاید و مخالفت نکند زیرا اهداف انقلاب اسلامی با منافع آنها در تضاد است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود داشته باشد آمریکا با آن مخالف است. مگر اینکه ماهیت خود را تغییر دهد و دست از ظلم و استکبار بردارد. بنابراین هدف دشمن در تغییر رفتار نظام جمهوری اسالمی ایران عوض نخواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تذکر رهبر انقلاب درباره نفوذ دشمن در شرایط جدید گفت: امروز دشمن روش خود را عوض کرده است و ما باید متوجه روش‌های نرم و پیچیده دشمن که به دنبال تغییر در رفتار و اهداف جمهوری اسلامی ایران است، باشیم.

مخاطب سخنان فرمانده سپاه چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری بسیج تذکر مهم فرمانده سپاه در مورد این ادعا که "ممکن است دشمنان دست از هدفشان که تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران است برداشته باشند" در حالی مطرح شد که چندی پیش علی لاریجانی، رئیس مجلس در اظهاراتی عجیب گفته بود: تعجب می‌کنم گاهی در داخل این مسئله در رسانه‌ها عمده می‌شود که مثلا غربی‌ها و آمریکایی‌ها دنبال براندازی هستند، زیرا آنها نمی‌توانند این کار را انجام بدهند. لازم به ذکر است به غیر از علی لاریجانی چهره های دیگری نیز اظهاراتی مشابه با آنچه مورد تذکر فرمانده سپاه قرار گرفت مطرح کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها