مسئول دفتر کانون بسیج رسانه بندر آستارا گفت: بیش از 50 اثر به نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای با محوریت دفاع مقدس ارسال شده است.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۷۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، پیمان ناصری زارع، مسئول دفتر کانون بسیج رسانه آستارا در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: 56 اثر در طول مدت فراخوان به دبیرخانه جشنواره تولیدات رسانه ای با محوریت دفاع مقدس ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد آثار ارسالی 2 اثر در بخش عکس و بقیه نیز در سایر بخش‌های بوده است.

مسئول دفتر کانون بسیج رسانه بندر آستارا با بیان اینکه جشنواره تولیدات رسانه‌ای با محوریت دفاع مقدس با عنوان « دفاع ماندگار» برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شده است، تصریح کرد: این جشنواره به همت سپاه ناحیه آستارا و بسیج رسانه و با همکاری و مشارکت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار شده است.

وی اظهار کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشناکردن مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل و تقدیر از تولیدکنندگان و پدید آورندگان آثار برتر رسانه ای مرتبط با دفاع مقدس از جمله اهداف این جشنواره است.

ناصری زارع با بیان اینکه مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره در روز دوشنبه، (2 آذر) راس ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از 5 برگزیده جشنواره با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل و همچنین از هنرمندان بسیجی تجلیل بعمل می‌‌آید.

به گزارش بسیج، نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای با محوریت دفاع مقدس و با عنوان « دفاع ماندگار» در بندر آستارا با موضوع دفاع مقدس در خبرگزاری ها و مطبوعات شهرستان در پنج بخش، «خبر»، «گزارش»، «مصاحبه»، «مقاله» و عکس برگزار شد.

ارسال نظرات