حضور بسیج در همه عرصه ها افتخار آفرین بوده است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مردمی بودن بسیج یک پشتوانه مهم برای نظام محسوب می گردد زیرا دشمنان از هر راهی که برای نفوذ و ضربه به کشور استفاده کردند همیشه با مانع و سد بزرگی به نام بسیج برخورد نموده اند و شکست خورده اند.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۲۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی خود با این پایگاه اطلاع رسانی با موضوع هفته بسیج اظهار داشت : بسیج شجره طیبه ای است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کشور ما تشکیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: از نام شجره طیبه چنین برمیاید که نگاهی که امام خمینی (ره) به بسیج به عنوان شجره طیبه داشته اند یک نگاه جهانی بوده که خود مستضعفین عالم باید قیام نمایند و حق خود را از ظالمان بگیرند .

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی یادآور شد : انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که در مقابل تفکرات استکباری و بردگی انسان ها قیام کرد و در مقابل کسانی که تلاش داشتند نام و یاد خداوند را از زندگی انسان دور و زندگی معنوی را به زندگی شیطانی نزدیک کنند ایستاد و نام خداوند را در جهان مطرح کرد .

نماینده مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد : بار اصلی انقلاب بر دوش مستضعفین بود ، مستضعفین و پابرهنگانی که حضرت امام از آنها یاد می کند کسانی بودند که دل خود را به خدا سپرده بودند و به نام و یاد خدا ایستادگی کردند و همه هستی خود را در راه رضای خدا در کف دست نهادند و عاشقانه مبارزه و جهاد نمودند .

وی تصریح کرد: مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران و عنایات غیبی خداوند متعال و همت و تلاش مستضعفین باعث پیروزی انقلاب گردید و آمریکایی ها که با خیالی آسوده و اطمینانی کامل رژیم شاه را مبرا از هر نقصی می پنداشتند و ایران را جزیره ثبات خود خوانده بودند هرگز فکر نمی کردند که مردم مستضعف ایران آنها را با دست خالی شکست دهند .

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: امام خمینی (ره) برای انسجام گروه های مبارز و انقلابی بسیج و سپاه را تشکیل داد که تشکیل بسیج میراث گران بهایی است که از امام خمینی (ره) به یادگار مانده است که برکات و ثمرات ارزشمندی هم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم برای مستضعفین عالم بهمراه داشته است .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت : ایستادگی و مقاومت ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی تنها در مقابل صدام نبود بلکه ابرقدرت های شرق و غرب در این جنگ بر علیه ایران متحد شده بودند و بیش از ۸۰ کشور دنیا بطور رسمی و غیر رسمی از صدام حمایت می کردند و در حقیقت ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی در مقابل همه ی دنیا ایستادگی و مقاومت می نمود و به پیروزی رسید .

حسینی شاهرودی عنوان کرد : وقتی آزادگان و مستضعفین عالم دست به دست هم متحد شوند و در مقابل کفر و ظلم ایستادگی کنند در حقیقت قدرتی را تشکیل داده اند که قدرت خداوند است و قدرت خداوند بالای همه قدرت ها است یدالله فوق ایدیهم ...

آیت الله شاهرودی خاطر نشان کرد : پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی در حقیقت پیروزی تمام مستضعفین سراسر عالم بود زیرا پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ارزش های الهی و دینی موجب سست شدن پایه های ظلم و ستم استعمارگران شد و نقطه امیدی در دل های همه مظلومین پدید آورد و با پیروزی انقلاب همه محرومین و مستضعفین به صحنه مبارزه با ظلم و استبداد کشیده شدند .

نماینده مقام معظم رهبری افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل بسیج مستضعفین روح مبارزه و جهاد اسلامی در مستضعفین عالم دمیده شد و همین نیرو پشتوانه ای محکم شد تا بسیج مستضعفین در لبنان ، حزب الله را تشکیل دهند و حزب الله که در ابتدا از تعداد اندکی از جوانان فلسطینی تشکیل شد بعدها به حدی نیرومند و قوی شد که توانست ارتش صهیونیست ها را که ارتش چهارم دنیا بود به زانو درآورد و شکست دهد .

وی در ادامه گفت : امروزه اگر می بینیم تمام مستکبرین و دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند تا کشور سوریه را نابود کنند و نتوانستد ، تنها بخاطر مقاومت نیروهای بسیج مستضعفین می باشد که در سوریه تشکیل شدند و به کمک ارتش این کشور شتافتند .

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: اشغال کشور عراق توسط تروریست های تکفیری داعش در نتیجه خیانت عده ای از کشورهای عربی و همکاری آنها با این گروهک تروریستی بود و امروز می بینیم رزمنده هایی که در عراق در مقابل این گروه تکفیری می ایستند رزمنده های بسیجی مستضعفی می باشند که با فتوای مرجع عالیقدر آیت الله سیستانی به میدان مبارزه و جهاد آمده اند .

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان ادامه داد: به دلیل پتانسیل مردمی بسیج که آن را به نهاد مردمی ارزشمند و قوی تبدیل نموده است بسیج در حوزه های مختلف اقدامات مهم و تاثیرگذاری داشته است که خدمات ارزنده ای را در همه حوزه های علمی ، آموزشی فرهنگی ، سازندگی ارائه نموده است .

نماینده رهبر معظم انقلاب در منطقه کردستان یادآوری کرد: حضور بسیج در همه عرصه ها افتخار آفرین بوده است و همین در صحنه بودن بسیج و بصیرت آنان رمز ماندگاری و درخشیدن بسیج در عرصه های مختلف بوده است و دشمنان همیشه از این حضور و در صحنه بودن بسیجیان مضطرب می باشند .

آیت الله حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: مردمی بودن بسیج یک پشتوانه مهم برای نظام محسوب می گردد زیرا دشمنان از هر راهی که برای نفوذ و ضربه به کشور استفاده کردند همیشه با مانع و سد بزرگی به نام بسیج برخورد نموده اند و شکست خورده اند .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد : بیداری و انقلاب همه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در نتیجه ایستادگی و مقاومت بسیج و بسیجیان در مبارزه با استکبار جهانی است که این پیام را برای همه مستضعفان عالم داشته و اعلام می کنیم ملت ایران و بسیج مستضعفین ایران در مقابله با توطئه ها و دسیسه های جنایتکاران و مستکبرین عالم از آنها حمایت می کنند .

سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت : اگر همه بسیجیان و مستضعفین عالم دست به دست هم دهند و با هم متحد شوند می توانند بر همه قدرتهای استکباری پیروز شوند و هیچ قدرتی توان مقابله با آنها را ندارد و به این طریق می توانند قدرتی را تشکیل دهند که بر همه دنیا مسلط شوند و عدالت را در همه عالم بگسترانند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار