فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا گفت :جمهوری اسلامی حاصل خون همه شهدا و مجاهدتهای انبیا و اولیای الهی است و به گفته امام راحل حفظ نظام از اوجب واجبات است.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۲۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
سرهنگ روایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در جلسه شورای اداری شهرستان دنا که صبح امروز در محل فرمانداری دنا برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت 55 درصد از مردم شهرستان دنا عضو بسیج هستند و بدون شک سایر افراد نیز افکار بسیجی خود را دارند و بر آن پایبند هستند.

روایی با اشاره به تقابل تاریخی دو رویکرد اسلام و لیبرال دموکراسی غرب گفت :جنگ بین این دو اندیشه تقابلی تاریخی است.

وی تصریح کرد: اگر کشورمان امن است به واسطه حضور آحاد مردم در بدنه بسیج است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا ابراز داشت:طبق گفته خود غربی ها کسانی که فکر میکنند غرب با ما سر رفاقت و دوستی دارد یا غافل اند یا ابله اند و یا پول گرفته اند.

روایی ادامه داد: اگر در مقابل کودک کشانی که اطراف ما را گرفته اند کوتاه آییم نه چپ میکنند و نه راست و هدف اصلیشان که ایران است را به چپاول و غارت میکشند.

این مسئول نظامی خاطر نشان کرد:با اتصال به ریسمان بسیج که برگرفته از قرآن و اصل مترقی ولایت فقیه است به ساحل نجات خواهیم رسید.

وی عنوان کرد:دشمن رویکرد خود را در مقابل ایران اسلامی تغییر داده و سعی  دارد ارزشها را به جای ضد ارزش به جامعه تزریق کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا با بیان اینکه انقلاب اسلامی به امام حسین (ع) اقتدا کرد بیان داشت:امام حسین (ع) با چون یزیدی همراه نبود و اگر چنین کاری میکرد اکنون اسلامی در کار نبود.

روایی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:دشمنان نظام بسیار امیدوارند که برخی جریانات خیابانی به راه بیاندازند و با آن علیه نظام حرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد:جمهوری اسلامی حاصل خون همه شهدا و مجاهدتهای انبیا و اولیای الهی است و به گفته امام راحل حفظ نظام از اوجب واجبات است.

ارسال نظرات