فیلم‌های تولیدی بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد اکران می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اکران فیلم‌های تولیدی بسیجیان استان در چهارمین دوسالانه جشنواره استانی فیلم بسیج هنرمندان را از برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته بسیج اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۴۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
ربیع‌الله اصالت‌فر، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت :  اکران فیلم‌های تولیدی بسیجیان استان در چهارمین دوسالانه جشنواره استانی فیلم بسیج هنرمندان را از برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته بسیج اعلام کرد.

وی برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری کارگاه شعر آئینی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی (مجری‌گری، عکاسی، تصویربرداری و تدوین) و دیدار با پیشکسوتان عرصه هنر در استان را از دیگر این ویژه‌برنامه‌ها برشمرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد سایر این برنامه‌ها را جمع‌آوری تولیدات موسیقی جشنواره‌های آوا و نواهای انقلابی و سرود بسیج، برگزاری جشنواره شعر بومی و محلی، برگزاری کارگاه خط و خوشنویسی و غبارروبی گلزار شهدای هنرمند در سراسر استان ذکر کرد.

اصالت‌فر با بیان اینکه فرهنگ بسیجی ترکیبی از ایمان، تلاش مخلصانه، گذشت، شجاعت، عشق و از جان گذشتگی است، افزود: دشمن درصدد تسخیر تفکر و اندیشه جوانان بوده اما جوانان ایرانی با اندیشه و همت بسیجی خود تاکنون نشان داده‌اند نسلی فرهیخته بوده و اسیر نقشه‌های دشمن نمی‌شوند
ارسال نظرات