خبرهای داغ:
معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي تبريز در گفتگو با بسیج:
معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي تبريز با اشاره به فلسفه تشكيل بسيج با ابتكار امام خميني(ره)، ماموريت اصلي بسيج را كار فرهنگي دانست.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۹۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
محمد نريماني راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، افزود: برخي ها هدف از شكل گيري بسيج را نظامي مي دانند، در حاليكه پيش از اينكه بسيج مسئوليت نظامي كشور را عهده دار شود، بحث فرهنگي مطرح بوده و اول و آخر كار بسيج فرهنگي است.

وي با اشاره به حضور بسيج در اقشار مختلف جامعه(كارمند، كارگر، دانشجو، بازاري و ...)، تصريح كرد: با توجه به فرمايش امام راحل و رهبري، بسيج نيروي آماده به خدمت در همه عرصه های(نظامي، سازندگي، فرهنگي، علمي و ...) است كه اگر احساس كند مملكت در بعدي دچار ضعف شده، آن بعد را تقويت خواهد كرد.

نريماني راد با تاكيد به اينكه بسيج بايد در همه عرصه ها، ميدان داري كند، اظهار داشت: در عرصه فرهنگي با توجه به هجوم دشمن به صورت همه جانبه(رسانه، توليد نرم افزار، فيلم، سريال و ...)، بايد بسيج مسلح به علم نرم افزاري باشد.

وي با بيان اينكه بايد خوراك فرهنگي لازم را به جوان و نوجوانان بدهيم، خاطرنشان كرد: اگر اعتقاد داريم رسانه ها و نرم افزارهاي استكبار جهاني، در راستاي سلطه جويي و مباحث ضدفرهنگي است كه به طور حتم نيز چنين است، بايد چيزي فراتر از آن ها ارائه دهيم تا آينده سازان كشور از توليد داخلي به عنوان جانشين استفاده كنند.

عضو هئيت علمي دانشگاه آزاد تبريز، ساخت انيميشن هاي ارزشي را در اين راستا كارساز عنوان و ادامه داد: با توجه به تاكيدهاي رهبري، بايد در مقابل حملات دشمن آمادگي داشته باشيم كه اين امر نيز مستلزم شناخت ما از آن حملات و جنگ خواهد بود.

ارسال نظرات