خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه در اهواز:

بیش از 40 میلیارد تومان امسال به خوزستان برای محرومیت زدایی پرداخت شد/هدف از پروژه های محرومیت زدایی کمک به دولت و کاهش فقر است

سردار حزنی ویژگی 75 درصد پروژه های محرومیت زدایی را فاقد پیچدگی مهندسی، عام المنفعه و با هزینه کم دانست و بیان کرد: هدف ما کمک به دولت است.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۱۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان:
سردار حزنی در  همایش شکوه هجرت در اهواز با اشاره به خاطره ای از عالم مرحوم آیت الله مهدوی کنی گفت: ایت الله مهدوی تاکید داشتند قبل از ارائه گزارش، توصیه امام علی ع به مالک را بخوانم و یا حدیثی از پیامبر اکرم ص مبنی بر اهمیت رسیدگی به مستضعفان را بگویم.

وی با بیان اهداف بسیج از پروژه های محرومیت زدایی عنوان کرد: این پروژه ها با اخلاص انجام می شود و ماموریت انها کاهش فقر است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران ویژگی 75 درصد پروژه های محرومیت زدایی را فاقد پیچدگی مهندسی، عام المنفعه و با هزینه کم دانست، بیان کرد: هدف ما کمک به دولت است.


وی افزود: همه گروه های تخصصی قرارگاه خاتم، نیروی زمینی سپاه، نیروی دریایی سپاه و نیروی هوا فضای سپاه با همه رده ها همراه ما هستند تا گروه های جهادی مختلف وارد اقدامات محرومیت زدایی شدند.

سردار حزنی اظهار داشت: سپاه پاسداران 1469 پروژه در خوزستان را اجرا کرده و 810 پروژه به پایان رساندند.

وی افزود: بیش از 40 میلیارد تومان امسال به خوزستان برای محرومیت زدایی پرداخت شده که این مبلغ به 44 میلیارد تومان می رسد.

وی گفت: احداث مساجد، پلها، خانه عالم، خانه بهداشت و آبرسانی از جمله این پزوژه ها هستند و در کارهای اجتماعی به 175 خانواده محروم، 125 خانواده بیمار کمکهای بلاعوض انجام شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سال جدید امیدواریم هزینه های ما 40 درصد اجتماعی و 60 درصد عمرانی باشد.

وی افزود: مطالعات 40 هزار هکتار زمین کشاورزی، تسطیح اراضی 5 هزار هکتار و 175 هکتار سطح زیر کشت در خوزستان و 29 تعاونی در این بخش از جمله اقدامات ما در بخش کشاورزی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر گفت: 3 هزار و 71 پروژه با سپاه استان با اعتبار بیش از 28 میلیارد تومان و 680 پروژه با قرارگاه کربلا داریم که اعتبار آنها بیش از 12 میلیارد تومان است و مشکل بودجه برای رفع محرومیت در خوزستان نداریم.

سردار حزنی بیان کرد: چندی پیش در جلسه هیات دولت شرکت کردیم و برای خوزستان 400 میلیارد تومان با مشارکت سپاه و دولت تامین شود که اعتبارات دولت در این زمینه هنوز تامین نشده است.

وی عنوان کرد: البته نوع هزینه این ارقام با پیشنهاد مسئولان استانی قابل تغییر است.

سردار حزنی تاکید کرد: رفع محرومیت از استان خوزستان نیازمند اطلاعات دقیق در این زمینه است و امیدواریم این اطلاعات به دست ما مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها