خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان گفت: بسیج هدیه ای است الهی که با وجود آن نظام بیمه است.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۱۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمود رضا بخشی در نشست خبری با گرامیداشت آغاز هفته بسیج گفت: بسیج هدیه ای است الهی که با وجود آن نظام بیمه است.

وی افزود: بسیج هرکجا احساس کند ضربه به انقلاب وارد می شود حضور پیدا می کند و نقش تاریخی خود را که همان حفاظت از انقلاب و دستاورد های آن است؛ را به بهترین شکل انجام می دهد .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان افزود: بسیجی تا آخرین قطره خون خود آماده است و روحیه ای نترس دارد که باعث می شود فقط از خدا بترسد و از رهبری حرف شنوی داشته باشد .

بخشی با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه نهبندان در هفته بسیج گفت: در طول هفته بسیج برنامه های مختلفی در شهرستان نهبندان اجرا خواهد شد که ازمهمترین آنها می توان به دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، همایش میقات صالحین، غبار روبی مزار شهدا اجرا می شود.

وی از دیگر برنامه ها در هفته بسیج به اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، افتتاح پروژه های بسیج سازندگی، نشست های بصیرتی، همایش ائمه جماعت مساجد، مسابقات ورزشی ، همایش سبک زندگی اسلامی با موضوع مهم تربیت کودکان و همسرداری ویژه کارکنان و خانواده های آنان و سایر بسیجیان و همایش بزرگ 5 آذر اشاره کرد.

بخشی خاطر نشان کرد: در طول این هفته برنامه «آبروی محله افتخار محله » در جهت گرامیداشت خانواده شهدا در شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها