خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الامر (عج):
امروز دشمن اصلی نظام اسلامی ایران قصد دارد با عوامل دیگری ماهیت و رفتار نظام را تغییر دهد و با تهدیدات نرم به مرور در فرهنگ ایرانی اسلامی و نوع تفکر ایرانیان تغییر ایجاد کند.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۲۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در ارتباط با تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از نفوذ دشمنان ایران در فرهنگ و سیاست از طریق برجام نوع نگاه ها را به این مسئله تشریح کرد.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: دنیای سلطه از ابتدای انقلاب اسلامی ما را به عنوان بزرگترین مانع رسیدن به اهداف استعماری خود دانسته است و با اقدامات مختلف تلاش کرده تا این انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.

وی ادامه داد: حضور در صحرای طبس، اقدام به کودتا و در نهایت آغاز جنگ تحمیلی و ادامه دادن آن برای 8 سال اقداماتی بود که دولت های استکباری برای مقابله با انقلاب انجام داده اند.

این مسئول با تاکید بر عدم تاثیر مقابله رو در رو با ملت ایران برای منحرف کردن از آرمانها  عنوان کرد: بعد از گذشت 37 سال از انقلاب دشمن به خوبی دانسته که این ملت تمام سختی ها را در راه آرمان‌های خود تحمل می کند و بنابراین راه و روش خود را تغییر داده است.

وی افزود: امروز دشمن اصلی نظام اسلامی ایران قصد دارد با عوامل دیگری ماهیت و رفتار نظام را تغییر دهد و با تهدیدات نرم به مرور در فرهنگ ایرانی اسلامی و نوع تفکر ایرانیان تغییر ایجاد کند.

حجت الاسلام معبودی متذکر شد: در دوران اصلاحات و در زمان فتنه سال 88 دشمن تمام تلاش خود را به کار برد تا بتواند رفتار نظام را تغییر دهد ولی این تیر نیز به سنگ خرد و انقلاب ما روز به روز شکوفا تر و بر وفادارانش نیز افزوده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) بیان کرد: دشمن امروز تصمیم گرفته است راه دیگری را برای استحاله انقلاب و نظام اسلامی ایران در پیش بگیرد و ماهیت آن را تغییر دهد.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد از ایران اسلامی چیزی جز نام بدون محتوا باقی نماند و  از طریق برنامه ریزی های که طی شکل گیری برجام صورت گرفته است انقلاب به مرور از مسیر اصلی خارج میشود.

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: تغییر در نوع نگاه و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی مسئله ای است که به فضل پروردگار هیچ گاه در ایران روی نخواهد داد چرا که این انقلاب توسط کشتی بانی مطمئن اداره می شود و مردم حیله ها را شناخته اند، به همین دلیل هم فرامین مقام معظم رهبری را تنها چراغ روشن در راه پر پیچ و خم حق می دانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان با اشاره به نقش بسیج در کنترل و رویارویی با خدعه های دشمن تبیین کرد: بسیج نقش بی نظیری در کنترل نفوذ دشمن دارد چرا که به گستردگی کل ایران است و در سراسر این کشور حضور دارد، در هر نقطه و زمانی این قابلیت را دارد که در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی راه را بر دشمنان مسدود کند.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها