خبرهای داغ:
نشست خبري فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اسفراين برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۲۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه اسفراین با اشاره به تلاش های سی و هفت ساله دشمن برای براندازی نظام اسلامی تصریح کرد: دشمن در عرصه های گوناگون برای مقابله با این نظام راه به جایی نبرد و حتی در راه اندازی شبکه های ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و اینترنت شکست خورد و اینک راه نفوذ را بر گزیده است اما باید گفت برگ برنده ایران اسلامی در رویارویی با نفوذ، بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان اسفراین در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج،  این هفته را یادآور رشادت ها، شهادت ها و دلاورمردی ها و ایام شکوه، عزت و شرف جمهوری اسلامی دانست و افزود: بایددر هفته گرامیداشت بسیج با احیای فرهنگ ناب ایثار و شهادت اهداف و آرمان های شهیدان را متجلی نماییم.

سرهنگ مهدی الهی راد با اشاره به اینکه بسیج در ظهور اسلام تجلی یافت، افزود: بسیج با درایت امام راحل(ره) و یکپارچگی امت اسلامی تبلور تازه ای یافت چرا که بسیج فهم عمیقی از اراده، ایمان، اخلاص و وحدت اسلامی است.

وی بسیج را جریان همگانی دانست و افزود: پیشرفت متعالی نظام در گروی نقش آفرینی همگانی در تعالی بسیج است.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیجی در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی تصریح کرد: نقش آفرینی بسیج باید در شرایط کنونی بیش از گذشته باشد چرا که حفظ آرمان ها و ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی در گروی حضور فرهنگ و تفکر بسیجی است.

بسیج، کلید طلایی حل مشکلات


فرمانده سپاه شهرستان اسفراین با اشاره به گفتمان ارزشمند مقام معظم رهبری در تبیین فرهنگ بسیجی اظهار داشت: بسیج، کلید طلایی حل مشکلات نظام و نسخه ارزنده برای مقابله با ویترین تهاجم های فرهنگ دشمن خواهد بود.

وی با اشاره به حضور بسیج در عرصه های گوناگون تصریح کرد: در رویارویی با گزینه دشمنان مبنی بر تحریم اقتصادی، اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه بسیج حیات بخش ظاهر شد.

فرمانده سپاه شهرستان اسفراین تصریح کرد: امروز بسیج در فرهنگ انقلاب اسلامی شناخته شده و مایه تحیر دوست و دشمن است.

کارآمدی فومول بسیج  در رویایی با کاستی ها


وی با اشاره به کارآمدی فرمول بسیج در رویارویی با کاستی های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی عنوان کرد: در مسیر ترویج و اشاعه تفکر بسیجی شجره طیبه صالحین ارزشمندترین، شاخص ترین نسخه برای گردهمایی اقشار گوناگون با هدف تعمیق در باور پذیری و باور مندی امت اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان اسفراین گفت: سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم، ارتقای حوزه سلامت و بهداشت و کمک به تعالی فرهنگ اشتغالزایی را از دیگر اقدامات بسیج است.

وی وظیفه بسیج را حفظ دستاوردهای نظام اسلامی دانست و افزود: بسیج ایران اسلامی باید الگوی سایر مسلمانان باشد.

سرهنگ مهدی الهی راد با اشاره به تلاش های سی و هفت ساله دشمن برای براندازی نظام اسلامی تصریح کرد: دشمن در عرصه های گوناگون برای مقابله با این نظام راه به جایی نبرد و حتی در راه اندازی شبکه های ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و اینترنت شکست خورد و اینک راه نفوذ را بر گزیده است.

بسیج، برگ برنده ایران اسلامی در رویارویی نفوذ


وی اضافه کرد: برگ برنده ایران اسلامی در رویارویی با نفوذ، بسیج خواهد بود.
وی عنوان کرد: باید بسیج ارمغانی همکانی باشد تا چرخه دشمن شناسی و بصیرت افزایی تکمیل شود.

وی با اشاره به لزوم بازخوانی و بازشناسی شناسنامه و پیشینه و هویت استکبار تصریح کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای مقابله با استکبار جهانی است.

وی با توصیف نقش بی بدیل رسانه ها در تبیین فرهنگ و تفکر بسیجی بیان کرد: رسانه ها می توانند پیشگام در حفظ ارزش ها، آرمان ها و دستاوردهای اسلامی باشند.

سرهنگ الهی راد بسیج را گامی موثر در شکل گیری تمدن نوین اسلامی خواند و افزود: تمدن نوین اسلامی همگام با تشکیل دولت اسلامی از اهداف عالیه بسیج مستضعفین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها