به منظور گرامی داشت هفته بسیج نمایشگاه دستاوردهای بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی با بیش از 30 غرفه در عرصه های کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی و با حضور استاندار ، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۷۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴



خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با افتتاح نمادین نمایشگاه مذکور در ساری شهر های مازندران هم شاهد برپایی این نمایشگاه شد و تولید کنندگان بسیجی سراسر استان دستاوردها و تولیدات عرصه های مختلف را برای عرضه به عموم به معرض نمایش و فروش گذاشتند.

قبل از آغاز برنامه افتتاح نمایشگاه استاندار مازندران، سردار بابایی و مسئولین بسیج سازندگی استان و شهرستان ساری و سائر مسئولین با حضور بر مزار شهدای گمنام دفاع مقدس که امامزاده یحیی بن زید ساری زیارتگاه عشاق شدند با قرائت فاتحه و صلوات با شهدای اسلام تجدید بیعت کردند.

نمایشگاه تولیدات بسیجیان با همت سازمان بسیج سازندگی و سپاه کربلا با مدیرت بسیج سازندگی شهر های مازندران برگزار شد و در ساری هم ثمره تلاش چندین ماهه سرگرد نادری مسئول بسیج سازندگی این شهرستان بصورت نمادین مورد افتتاح قرار گرفت.

این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته برای عموم مردم در محل های نمایشگاهی شهر های مازندران دایر بوده و مردم می توانند از خدمات آن بهره مند گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها