خبرهای داغ:
مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی از برگزاری اردوهای جهادی یک و سه روزه در قالب 5 گروه به منظور برداشت محصولات در شش ماهه دوم سال 94 خبرداد و گفت: بیشترین تمرکز و فعالیت ما در اردوهای آینده بر بحث اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۰۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

صمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی گفت: جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت سال 94و 95 با حضور مسئولین دانشگاه ها و بسیج در دانشگاه بیرجند برگزارشد.

وی عنوان کرد: در شش ماهه اول سال 94 تعداد 864 نفر در قالب اردوهای جهادی با حضور 52 درصد خواهر و 48 درصد برادر به مناطق محروم اعزام شدند و در این جلسه مقرر شد که اردوهای یک و سه روزه در شش ماهه دوم انجام می شود.

مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی افزود : همچنین در این جلسه مسئولین قول تلاش و توجه بیشتر در خصوص طرح هجرت را دادند و مسئولین دانشگاه ها در خصوص کاهش اعتبارات سخنانی را بیان کردند.

صمدی بیان کرد: مراسم اختتامیه اردوهای جهادی با میزبانی بسیج سازندگی در پنجمین روز از هفته بسیج با حضور و تقدیر از برترین گروه های جهادی همچون بسیج دانش آموزی، دانشجویی و طلاب در تالارعلامه فرزان برگزار می شود.

وی از برگزاری اردوهای جهادی یک و سه روزه در قالب 5 گروه به منظور برداشت محصولات اقتصاد مقاومتی در شش ماهه دوم سال 94 خبرداد و گفت: بیشترین تمرکز و فعالیت ما در اردوهای آینده بر بحث اقتصاد مقاومتی است.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی برگزاری اردوهای جهادی 10 روزه با انجام فعالیت های عمرانی، فرهنگی، آموزشی وخدماتی، برگزاری اردوهای یک روزه در مناطق روستایی به منظور برداشت محصول و آموزش کوتاه مدت قالی بافی و راه اندازی کارگاه هایی در این خصوص را از دیگر برنامه ها بسیج دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها