خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

بسیج میدان مبارزه با بدخواهان داخلی و خارجی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیج نگهبانی در برابر تحرکات آینده دشمن و میدان مبارزه با بدخواهان داخلی و خارجی است و طبیعتا اگر توانایی و قدرت لازم را نداشت کشور دچار آسیب می شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۱۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

مهدی مزگی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: بصیرت، دشمن شناسی و استقامت از مهم ترین مطالبات رهبری است و ایشان در خصوص برخورداری از بصیرت تاکید دارند چرا که بصیرت هم برای حفظ جان خودمان وهم حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم است.

وی با بیان اینکه رهبری به شناخت دشمن در ابعاد مختلف همچون دشمن درونی، نفس اماره، دشمن خارجی و استکبارجهانی تاکید دارند افزود: بنابراین باید در چارچوب موازین و تدابیر رهبری با ارائه راهکار درست به مقابله با این توطئه ها بپردازیم.

مزگی نژاد ادامه داد: مطالبه دیگر ایشان استقامت است که دراین خصوص مقام معظم رهبری فرمودند: استقامت ملت ایران همان چیزی است که دشمن به دنبال نابودی آن است و سعی دارد تا با فرسایشی کردن و از بین بردن استقامت ملت ایران در عرصه های مختلف کشور نفوذ کند.

بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی در خط مقدم است

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بسیج باید هوشیار، آماده و در خط مقدم انقلاب اسلامی باشد گفت: اگر افراد در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیدار و هوشیار نباشند دشمن در جهت از بین بردن این ارزش ها طمع می کند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی و همکاری بسیج در تمام زمینه ها با ارگان ها و نهادها عنوان کرد: تا کنون هر ماموریتی که به بسیج واگذارشده به نحو احسن به انجام رسیده است و بسیج توانسته با فعالیت در عرصه های مختلف همچون اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی در خط مقدم حضور موثری داشته باشد.

مزگی نژاد با اشاره به انتقاد رهبری از برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه ها اظهار داشت: ایشان این اقدامات را ضد فرهنگ می دانند بنابراین باید به جای راه اندازی اردوهای مختلط زمینه گسترش اردو جهادی که یک حرکت معنوی در جهت خودسازی درونی وعمران و آبادانی کشور است فراهم شود.

بسیج نگهبانی در برابر تحرکات آینده دشمن است

این کارشناس سیاسی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه در شناخت راه های نفوذ دشمن بیان کرد: باید درجهت شناسایی راه های نفوذ دشمن هوشیار باشیم و سعی کنیم با استفاده از امکانات و استعداد ها جلوی آن را ببندیم.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) که فرمودند: "بسیج بازو توانمند سپاه و چشم بیدار و هوشیارانقلاب اسلامی است و اگر سپاه نبود کشور دچار آسیب می شد " افزود: حضور و هوشیاری بسیج در همه زمینه ها همچون امداد، نجات، سازندگی و مقابله با فتنه ها و کودتاها در طول تاریخ دیده می شود.

مزگی نژاد ادامه داد: بسیج میدان مبارزه با بدخواهان داخلی و خارجی است و طبیعتا اگر توانایی و قدرت لازم را نداشت کشور دچار آسیب می شد بنابراین بسیج نگهبانی در برابر تحرکات آینده دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار