خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان؛

نمایشگاه ارائه دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی در دامغان افتتاح شد + تصاویر

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان نمایشگاه ارائه بخشی از دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان دامغان همزمان با سومین روز از هفته بسیج با حضور مسئولان و بسیجیان این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۱۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، نمایشگاه ارائه دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه موقت، فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، شهردار، برخی اعضای شورای شهر و جمعی از بسیجیان فعال عرصه‌های مختلف شهرستان دامغان در محل بازارچه روز خیابان پرستار این شهر افتتاح شد.




در این نمایشگاه جمعی از فعالان اقتصادی که با بهره‌گیری از وام‌های اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دامغان فعالیت خود را آغاز یا تقویت نموده‌اند، در قالب 12 غرفه نمونه‌‌هایی از دستاورد‌ها و تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند که علاقمندان می‌توانند از یکم تا پنجم آذر‌ماه در دو نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید و خرید نمایند.



مسئولان شهرستان دامغان در آئین افتتاح نمایشگاه ارائه دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف، آشنایی با تولیدات و محصولات ارائه شده و گفت‌وگو با تولید‌کنندگان، توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، چالش‌ها، کاستی‌ها و مشکلات آنها را بررسی کردند.




نان و شیرینی سنتی، منبت و معرق، صنایع دستی، تولیدات مشاغل خانگی، بانوی هنرمند بازوی اقتصاد خانواده، ایستگاه سلامت، پرورش بلدرچین، تعاونی زنبورداران دامغان پرورش زنبور عسل و محصولات آن از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.




گفتنی است، در طول سه سال گذشته 260 نفر از فعالان و تولیدکنندگان بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و فراوری و مشاغل خانگی از تسهیلات پنج تا 30 میلیون تومانی ارائه شده از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی استفاده کرده اند.

عکس و گزارش از جواد رمضانیان
ارسال نظرات
پر بیننده ها