خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید عابدی ناحیه امام حسین(ع) قم گفت: پایگاه شهید حسینیان با دریافت لوح تقدیر از سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان برترین رده بسیج مساجد و محلات در دومین جشنواره مالک اشتر بسیج انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۶۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا اکبری طی سخنانی با اشاره به اینکه پایگاه شهید حسینیان حوزه شهید عابدی تاکنون ابلاغ‌های سازمانی را به خوبی انجام داده است تصریح کرد: این پایگاه مقاومت با دریافت لوح تقدیر از سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان برترین رده بسیج مساجد و محلات کشور در دومین جشنواره مالک اشتر بسیج انتخاب شده است.

وی با اعلام این خبر که حیدر دهدشتی فرمانده پایگاه در دومین جشنواره مالک اشتر به عنوان فرمانده برتر کشوری شناخته شده است عنوان کرد: این فرمانده موفق در نخستین دوره برگزاری جشنواره مالک اشتر بسیج نیز، عنوان موفق‌ترین فرمانده رده بسیج را به خود اختصاص داد.

فرمانده حوزه شهید عابدی ناحیه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: جشنواره مالک اشتر با حضور جمعی از مسئولان سپاه و بسیج صبح شنبه 30 آبان‌ماه در سالن شهید فهمیده مجتمع 5 آذر تهران برگزار شده است و از میان 10 هزار رده مقاومت بسیج 835 نخبه بسیجی در این جشنواره حضور یافته‌اند.

وی به برخی از دستاوردهای حلقه‌های صالحین پایگاه شهید حسینیان اشاره کرد و یادآور شد: انجام فعالیت‌های فرهنگی، عملیاتی، پژوهشی و آموزشی با محوریت حلقه‌های معرفتی صالحین یکی از علت‌های اصلی موفقیت این پایگاه مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف است که امیدواریم دیگر پایگاه‌های مقاومت بسیج با الگوبرداری و استفاده از تجربیات مسئولان این پایگاه مقاومت بتوانند به اهداف مورد نظر سازمان بسیج مستضعفین نزدیک‌تر شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها