بسیج باید همیشه خدا باور و خدا محور باشد و قیام بسیج تنها برای راه خداست و بسیج به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۸۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از مشگین شهر، همزمان با هفته بسیج جمعی از کارکنان ادارات و کارکنان سپاه شهرستان مشگین‌شهر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به بیانات امام راحل که فرموده اند که بسیج یکی از آیات الهی است گفت: بسیج معجزه انقلاب اسلامی است که بربنده صالح خود الهام و فرمان تشکیل آن نیز صادر شد لذا بسیج عظیم ترین و ماندگارترین یادگار انقلاب شکوه مند اسلامی است.

وی با بیان اینکه در شناسایی و شناخت بسیج عواملی همچون صفا و صمیمیت، اخلاص، معنویت دخیل شده است گفت: به برکت انقلاب اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس بسیج و بسیجیان با جان فشانی و جان نثاری پیشرو بوده و امروز در بخش های مختلف همچون سازندگی، خدمات و امداد رسانی، تحقیقات و فناوری های جدید نیز بسیج در میدان حاضر شده است و این امر نشان دهنده پویایی و دینداری و فعال و زنده بودن بسیج می‌باشد.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: بسیج مظهر حماسه در انقلاب اسلامی است لذا نباید با افرادی که موجبات تضعیف بسیج را با جملاتی که به هیچ قاعده و قانون پایبند نیستند هم نوا شد.

وی تاکید کرد: فرهنگ بسیج امروز لازمه جامعه امروزی است به طوری که رهبر انقلاب اسلامی فرموده اندکه بسیج و حرکت بسیجی باید توام با ایمان و بصیرت بسیجی باشد و امروز در شرایطی هستیم که باید بصیرت و ایمان کافی داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام باوقار ادامه داد: مهمترین فرهنگ بسیج همان بصیرت بسیج و مهمترین وظیفه بسیج تربیت فضایل و اخلاق اسلامی، ولایت مداری، دین داری و استکبار ستیزی است لذا امروز مهمترین وظیفه بسیج مبارزه با استکبار است چرا که سرشت آمریکا دشمنی با اسلام است و نباید امروز روحیه استکبار ستیزی در بسیج تضعیف شود.

وی قیام در مقابل انحرافات را از دیگر ماموریت های بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج هر کسی را که در حال انحراف از خط امام و ولایت دید وارد عرصه شده و رهنمود های لازم را ارائه می‌دهد.

وی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی، آرمان شهدا و امام راحل را از دیگر ماموریت بسیج و بسیجی دانست و گفت: بسیج باید همیشه خدا باور و خدا محور باشد و قیام بسیج برای راه خداست و بسیج به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد پورمند به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت.

ارسال نظرات