نشست نهضت روشنگري و بصيرت افزايي در روستای "صوفلو"ی کوثر برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، نشست نهضت روشنگري و بصيرت افزايي با موضوع " استکبار ستیزی و نفوذ" در روستای "صوفلو" شهرستان کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۰۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سرهنگ 2پاسدار بيژن راعي، فرمانده سپاه ناحيه كوثر در نشست نهضت روشنگري و بصيرت افزايي به بحث نفوذ و استکبار ستیزی اشاره کرده و گفت: جنگ نرم و ابزارالات غربی همانند شبکه های اجتماعی و دهها شبکه های ماهواره ای از جمله آن تهدیدهایی است که مقام معظم رهبری نسبت به آگاهی از آنها تاکید دارند.
فرمانده سپاه کوثر اضافه کرد: مستکبران به هر تلاشی در جهت خارج کردن ایران از مسیر اصلی خود از جمله جنگ امنیتی، سیاسی، تحریم اقتصادی و جنگ گسترده فرهنگی دست زده اند و با وجود هزینه‌های گزاف تنها به شکست دست پیدا کرده است.
وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری بر نزدیک شدن به پیچ تاریخی تاکید کرده‌اند و از اتفاقات پیش رو ( نتایج مذاکرات هسته ای - دوران پسا تحریم و تحریم و لغو تحریمها) می‌توان از پیچ تاریخی یاد کرد و دولتمردان باید با حساسیت در همه زمینه‌ها حرکت کنند.
سرهنگ دوم پاسدار راعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در طول دوران بعد از انقلاب با فتنه های بزرگ مواجه بوديم كه توسط دشمنان انقلاب، آمريكا و خصوصا همراهان او در منطقه و برخي طرفداران داخلي كه مخالفان راه راستين انقلاب بودند رقم خورد.
وی اولين فتنه را راه انداختن اختلافات جنگ داخلي كه بيشتر دشمنان داخلي در آن نقش داشتند دانست و اضافه كرد: فتنه دوم در تاريخ دوم خرداد شكل گرفت و در آن دشمن به دنبال توقف انقلاب اسلامي بوده وبا هوشياري و بيداري مردم بصير از اين فتنه عبور كرديم.
فرمانده سپاه کوثر فتنه سوم را در هشت ماهه سال ۸۸ دانست و بيان داشت: اين فتنه بسيار سخت و پيچيده بود و با آگاهي مردم به حماسه ۹ دي ختم شد.
سرهنگ دوم راعی با اشاره به اينكه نكته اساسي و مهم بعد از توافق و تصويب برجام اين است كه ما وارد فضاي جديد مي‌شويم كه دشمنان انقلاب چه در داخل و چه در خارج به دنبال سوءاستفاده از اين مسير براي انحراف مسير در انقلاب هستند و رهبری براي اين خطر مدام تذكر مي‌دهند.
فرمانده سپاه کوثر توجه همگي به نفوذ فكري و فرهنگي دشمنان را بسيار مهم دانست و بيان داشت: حيات، عزت، اقتدار و عظمت ايران به داشتن و حفظ انقلاب است و امروز این اقتدار همه حفظ شده و بایستی با همان روحیه بسیجی و انقلابی راه نفوذ دشمن که هدف آنها فتنه هسته ای در ایرن اسلامی است را ببندیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار