خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در نشست خبری عصر امروز با اشاره به فرمایش های رهبری درباره نفوذ فرهنگی، گفت: رویکرد پایگاه های فرهنگی بیشتر فرهنگی است که برای مقابله با هجمه دشمنان، باید مسائل با تبیین و تحلیل درست به مردم روشنگری کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۱۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی با تاکید به اینکه در حیطه فرهنگی به نیروی تخصصی نیاز است، افزود: باید با کار فرهنگی، بیشترین تاثیر را بر فکر و اندیشه جوانان داشته باشیم.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان از اوایل انقلاب و نقش آفرینی بسیجیان در طول دوران انقلاب به خصوص دوران دفاع مقدس، غیرت و معنویت را از مولفه های اصلی بسیج دانست.

ارسلانی با توجه به شکل گیری بسیج به فرمان امام خمینی(ره) و اخلاص در عمل بسیجیان به عنوان یک تفکر، خاطرنشان کرد: فرهنگ و تفکر بسیج باید در جامعه ساری و جاری باشد.


وی در ادامه با اشاره به حضور بسیجیان در نمازجمعه این هفته در قالب حلقه های صالحین، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران، نشست های بصیرتی و روشنگری در پایگاه ها و مدارس، مشاوره پزشکی در پایگاه ها، نشست هئیت منتظران موعود، تجلیل از سرگروه های صالحین و بسیجیان نمونه، اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی، پیاده روی بسیجیان، نشست فرماندهان پایگاه ها و سرگروه های حلقه های صالحین، اجرای مسابقات ورزشی، غبارروبی مزار شهدای محلات و وادی رحمت، همایش توانمند سازی معلمان و فرماندهان واحدهای مقاومت، نشست عاشقان ولایت و طرح ابرار را بخشی از برنامه های این سپاه در طول هفته بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه ولایت تبریز همچنین از اعزام دانش آموزان پسر این ناحیه به مناطق شمالغرب کشور خبر داد و گفت: این دانش اموزان در سه مرحله هشتم و نهم آذر به مدت دو روز برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام می شوند که در هر مرحله بیش از 350نفر در قالب هشت اتوبوس از این مناطق بازدید خواهند کرد.

وی برگزاری یادواره شهدای مدافع در مسجد امام صادق(ع) ولیعصر(عج) از دیگر برنامه های اصلی هفته بسیج عنوان و بیان کرد: این یادواره پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در سنگفرش کوی ولیعصر در قالب برنامه های فرهنگی همچون تئاتر اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات