مدیر مراکز رشد بسیج علمی فناوری و پژوهشی لرستان

جشنواره جهاد علمی معرفی برترین های علمی بسیج لرستان در حال برگزاری است

مدیر مراکز رشد بسیج علمی فناوری و پژوهشی لرستان گفت: جشنواره جهاد علمی معرفی برترین های علمی بسیج لرستان در حال برگزاری است
کد خبر: ۸۵۹۸۱۲۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سجاد احمدی مدیر مراکز رشد بسیج علمی فناوری و پژوهشی لرستان گفت: جشنواره جهاد علمی معرفی برترین های علمی بسیج لرستان در خرم آباد در حال برگزاری است.

وی افزود: برترین مقاله و طرح با موضوع «چگونگی نقش‌آفرینی نخبگان جوان در اقتصاد مقاومتی یا اقتصاد دانش‌بنیان»، تاثیرگزار ترین و فعالترین دانشمند بسیجی استان لرستان، برترین شرکت های دانش بنیان، مخترع برتر بسیجی، پژوهشگر برتر بسیجی از محورهای این جشنواره است.

دبیر جشنواره جهاد علمی در لرستان با بیان اینکه نمایشگاه اختراعات و دستاوردهای علمی این جشنواره از 30 آبان در تالار ابن سینای بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد برپا شده است و تا 2 آذر ادامه دارد، گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای بسیج علمی لرستان در حوزه هایی مانند هوافضا و انرژی ارائه شده است و برخی آن ها در دنیا بی نظیر است.

احمدی بیان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره جهاد علمی فردا( دوشنبه 2 آذر) با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: فراخوان جشنواره جهاد علمی در لرستان از اوایل آبان ماه اعلام شد و ثبت نام برای جشنواره تا بیست و پنجم آبان ماه صورت گرفت.


ارسال نظرات
آخرین اخبار