نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی؛

اجرای اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخشی برای اقتصاد بیمار کشور است

کد خبر: ۸۵۹۸۱۳۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی سپاه و بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد گفت:سپاه و بسیج در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، و در مقابله با جنگ سخت و همچنین جنگ نرم، بطور مداوم در صحنه حضور داشته و در حال حاضر نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور فعالیت خوب و مستمری دارد.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت بی نظیر سپاه و بسیج را در اجرای  این طرح مهم ارزیابی کرد و گفت : اجرای اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخشی برای اقتصاد بیمار کشور است.

زارعی گفت : اگر به معنای واقعی به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته باشیم و آن را اجرایی کنیم می توانیم در دنیا به عنوان یک کشور با قتصاد پویا ، تولید گرا و صادر کننده ای مطرح باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد :اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی نسخه شفابخش اقتصاد بیمار ایرانی است، نسخه‌ای برگرفته از شرایط عمومی و مقتضیات جغرافیای جامعه ایرانی که چشم امید به نیروی درون‌زای داخلی بسته است وامروزبرهمه مسئولان و مدیران کشور تکلیف است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : سپاه و بسیج در هر زمینه ای که ورود پیدا کرده است الگوی مناسبی برای کشور و دنیا بوده و بعد از انقلاب در برهه های فرهنگی ، 8 سال دفاع مقدس، سازندگی ، تحقیقات و پژوهش خوش درخشیده و نشان داده است در اجرای اقتصاد مقاومتی هم می تواند بهترین مجری باشد.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان از عناصر فرهیخته و نخبه کشور می باشند که در تمامی زمینه ها با دلسوزی تمام ورود پیدا کرده اند گفت : دولت نباید خود را از سپاه و بسیج و مردم جدا بداند و باید با هم افزایی نیاز های کشور را تبیین کند.

زارعی افزایش تحریم‌ها علیه ایران و کاهش قیمت نفت را مصداقی بر تلاش دشمن برای ایجاد فشار به ایران عنوان کرد و گفت: این وضعیت زمینه‌ای را برای قرارگرفتن کشور در مسیر رکود و رشد منفی اقتصادی فراهم می‌کند و تنها راه حل برون‌رفت از این مشکل تحقق فرمایش رهبری و توجه به اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان تصریح کرد : استفاده از ظرفیت بی نظیر سپاه و بسیج در اجرای اقتصاد مقاومتی می تواند تحول موثروعظیمی در عملکرد دولت ایجاد کند.

ارسال نظرات