فرمانده سپاه قدس گیلان در گفت وگو:
فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه طبقِ فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حفظ وحدت اهم هرچیزاست، گفت: کارکرد اصلی بسیج، حفظ وحدت است.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۳۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

سردار محمد عبدالله پور درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اینکه تنها راهی که ما می توانیم وحدت را ایجاد و حفظ کنیم، بسیج است، اظهارکرد: کارکرد اصلی بسیج، وحدت است و برای موفقیت و ادامه ی راه انقلاب اسلامی، وحدت و عشق به اسلام و ولایت لازم است.

وی با تاکید براینکه برای تحقق جامعه اسلامی به وحدت نیاز داریم، اعلام کرد: برای ایجاد وحدت باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نتیجه رنج هایی که ائمه اطهارتحمل کرده اند، انقلاب اسلامی است، افزود: نشانه حقانیت این انقلاب، شهدا هستند و تاسی به شهدا، نیروی محرک برای ادامه ی راه ماست.

سردار عبدالله پوربا اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر لزوم حفظ  وحدت، گفت: ایشان فرمودند «حفظ وحدت را اصل قرار دهید، اگر احساس تکلیف کردید و این تکلیف وحدت را خدشه دار می کند، انجام آن تکلیف حرام است، چون وحدت اهم هرچیز است».

وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات فرهنگی به حوزههای علمیه امید داریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه، حوزهها تحرک لازم را ندارند و به دانشگاهها و آموزش و پرورش امیدواریم اما در بعضی موارد، محل مشکلات ما همین جاهاست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در مورد مسائل فرهنگی کشور دچار سردرگمی هستیم، تصریح کرد: مشکلات فرهنگی بسیاری در جامعه وجود دارد و علی رغم داشتن منابع فرهنگی غنی، مهندسی فرهنگی درستی نداریم.

سردار عبداللهپور با اشاره به اینکه آنچه در دفاع مقدس تجربه کردیم، ارتقا پست سازمانی نبود، بلکه جانفشانی بود، افزود: برخی از افراد منافقانه رفتار میکنند که روی مردم تاثیر میگذارد.

وی با تصریح بر اینکه عمل به آنچه میگوییم، موجب تحول میشود و به مراتب از هزاران طرحِ با ارزش، بهتر است، گفت: اگر عامل نباشیم، این رفتارهای ماست که مورد توجه قرار میگیرد و طرحهای فرهنگی تاثیری ندارد.

ارسال نظرات