امام جمعه صومعه سرا:

نقش زنان در ترویج سبک زندگی اسلامی کلیدی است

امام جمعه صومعه‌سرا نقش زنان را در ترویج سبک زندگی اسلامی کلیدی دانست و گفت: جهاد زن، خوب شوهرداری کردن است.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۶۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا امروز(۱ آذر) در نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران با بیان اینکه همه ما باید بسیجی زندگی کنیم تا در قیامت بسیجی محشور شویم، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی امروز در عرصه‌ای که همه اسلام در برابر همه کفر و همه کفر در برابر همه اسلام ایستاده، بصیرت افزایی و افزایش معرفت دینی است.

وی با بیان اینکه خواهران در این زمینه بسیار می‌توانند تاثیر گذار باشند، افزود: مطالعه در هر شرایطی نباید فراموش شود و باید نسبت به شبهاتی که دشمن در فضای مجازی ایجاد کرده و ذهن‌ها را آشفته می‌کند پاسخگو باشیم.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه اگر بصیرت و معرفت دینی فرد افزایش یابد به راحتی می‌تواند پاسخگوی شبهات باشد، گفت: خانه‌داری بزرگترین هنر یک زن مسلمان است و همیشه باید واجبات خدا را انجام داد و محرمات را ترک کرد.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه نقل مجالس امروز تهمت، افترا، غیبت، توهین و ... به افراد شاخص است که این موضوعات همه از توطئه‌های دشمنان می‌باشد، تصریح کرد: هنر یک زن مسلمان شوهرداری و فرزندداری است.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد است تا هویت زن و مادر بودن را از زن مسلمان بگیرد، خاطرنشان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بتوانند زن را به لجن بکشند به اهداف شوم خود دست می‌یابند.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه هیچ زمان دین ما متکی به دولت‌ها نبوده است، اظهار کرد: حضور بانوان به صورت جمعی در جامعه تاثیر بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام صدیقی نقش زنان را در ترویج سبک زندگی اسلامی کلیدی دانست و گفت: جهاد زن، خوب شوهرداری کردن است.

ارسال نظرات