فرمانده حوزه کوثر صومعه سرا گفت: بسیج خواهران یک قشر تاثیر گذار بر جامعه است
کد خبر: ۸۵۹۸۱۶۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، آرزو محمدی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بانوان بسیجی صومعه‌سرا به مناسبت هفته بسیج، برنامه‌های ویژه‌‌ای را در این هفته پیش‌بینی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون شرکت بسیجیان در نماز پرفیض جمعه، تشکیل حلقه‌های میقات صالحین و غبارروبی مزار شهدای گمنام و خطبه خوانی حضرت زینب(سلام‌الله علیها) از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: امروز تقدیر از شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران صومعه‌سرا توسط فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان صورت خواهد گرفت.

محمدی با بیان اینکه بسیج خواهران یک قشر تاثیر گذار بر جامعه است، تصریح کرد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهران می‌تواند با اجرای با کیفیت برنامه‌ها تاثیرگذاری خیلی خوبی در جامعه به خصوص برای بانوان داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز همه تلاش دشمنان بر این است که با برنامه‌های ماهواره‌ها، حیا و عفت را از جامعه ما بگیرد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش حوزه کوثر خواهران این است برنامه‌هایی که اجرا می‌کند برنامه‌های خوب و با کیفیت باشد تا بتواند تاثیرات خود را بر روی مخاطب بگذارد.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با اشاره به همدلی و وحدت بین اعضای شورا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران، افزود: حوزه کوثر و نوزده پایگاه دیگر بخش خواهران مشکلاتی را دارا هستند که امید است با تدابیر فرماندهی سپاه ناحیه صومعه‌سرا مشکلات مرتفع گردد.

ارسال نظرات