در ایام هفته بسیج

17 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی در شهرستان مریوان افتتاح شد

به مناسبت هفته بسیج 17 پروژه در روستاهای مریوان با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۶۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت هفه بسیج، جانشین سپاه مریوان به همراه، معاون فرماندار، امام جمعه، مدیر کمیته امداد، بنیاد شهید، اداره ورزش و جوانان، بخشدار بخش مرکزی، اوقاف و امور خیریه، راه شهرسازی و ... 8 پروژه بزرگ را در روستاهای محروم مریوان افتتاح کردند.

رزگار روشن مسئول بسیج سازندگی شهرستان مریوان با اشاره به همکاری و همراهی مسولین شهرستان مریوان از جمله اداره اوقاف و اداره ورزش و جوانان 8 پروژه به مناسبت هفته بسیج در روستاهای این شهرستان به بهره برداری رسیدند.


وی افزود: پروژه خانه بهداشت روستای ننه با اعتبار بالغ بر 90 میلیون تومان، پروژه زمین ورزشی با اعتبار 40 میلیون و ساخت خانه عالم با اعتبار 16میلیون تومان در روستای چور به بهره برداری رسیدند.


روشن با بیان اینکه پروژه های بهسازی مسجد، تعمیر مدرسه، احداث پل، کمک و احداث خانه عالم، ساماندهی زمین ورزشی به مناسبت هفته بسیج افتتاح شده اند، افزود: این پروژه ها در روستاهای چور، ننه، قامیشله، گوگجه، پلوره، کلکه جان، ولهژیر و کانی سانان با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.


وی همچنین افزود: 6 سوله ورزشی در روستای ساوجی، برده رشه، کانی دینار و تعمیرخانه محروم روستاهای ساوجی، قلقله، ویلهبا کمک و همکاری کمیته امداد شهرستان مریوان به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار