خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۹۸۱۹۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، دکتر حسین کریمی اول در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی که در سالن شهید بهشتی سپاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد بصیرت و استکبارستیزی به عنوان دو اصل بسیار مهم در بحث بسیج است و این دو ویژگی وحشتی است در دل دشمنان که بسیج این دو واژه را از امام خویش به ارث برده اند.

وی افزودواژه بصیرت و استکبارستیزی از متن اسلام، قرآن و تفکر علوی، نبوی و عاشورایی برگرفته شده است و هر زمانی هر گروهی این دو ویژگی را در جهان اسلام و تفکر شیعه و علوی داشته باشد از حوادث روزگار در امان است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گرگان با اشاره به فرمایشات امام، بیان کردبسیجیان جهان اسلام باید در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست و باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.

کریمی اول استکبارستیزی را جزء تفکرات بسیج نامید و گفتامام استکبارستیزی را از بطن قرآن و اندیشه های الهی گرفت لذا بسیج به عنوان پیشرو نیروی مطیع محض ولایت است و از هیچکس دیگر دستور نمی گیرد و نگاهش به جایگاه ولایت بوده و هست.

وی در آخر خاطر نشان کردبسیجی بودن یعنی چهارده قرن با فرهنگ عاشورا و مهم ترین و اصلی ترین دغدغه بسیج حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی است و اگر هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد برای این بود که ارزش های سازنده ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود حفظ و تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها