خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج نشست روشنگر ی با موضوع استکبار ستیزی و نفوذ دشمن به همت پایگاه امام حسین(ع) درمسجد سیدالشهداء باغملک با حضور حجت اسلام یونس زکویان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ایذه برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۸۲۲۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازخوزستان:

حجت اسلام یونس زکویان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ایذه  در نشست روشنگری وبصیرتی  اذعان داشتند نفوذ سرمایه داری غرب در ایران یکی از خطرناکترین طرح های آمریکا وغرب برای نفوذ در ایران می باشد که جبران ناپذیر است.

ایشان ضمن ارزیابی عملکرد آمریکا در مقابل ایران به سیاستهای فریبکارانه این استکبار جهانی پرداخت و عدم تغییر در سیاستهای آن را مطرح فرمودندو اعلام داشتند که ملت ایران نباید به آمریکا اعتماد و به فرموده حضرت امام خمینی( ره) همواره راه مبارزه با آمریکا را باید در همه سیاستهای در پیش داشت ..

حجت اسلام زکویان ضمن گرامیداشت هفته بسیج  عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حکومت دینی و اعتقادات ارزشی بنیان‌گذاری و برای آن خون‌های زیادی ریخته شده و هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد، برکت و آثار آن بیشتر خود را نشان می‌دهد.

در ادامه با بیان دستاوردها اقتدار کشور ایران در جوامع بین المللی ومقاومت 36 ساله ملت ایران در برابر تحریم ها به تاثیر برجام بر این اقتدار اشاره کرده و اذعان داشتند نفوذ سرمایه داری غرب در ایران یکی از خطرناکترین طرح های آمریکا وغرب برای نفوذ در ایران می باشد که جبران ناپذیر است

در پایان از همه بسیجیان و آحاد مردم هوشیاری در مقابل نفوذ و توطئه های دشمنان ایران و گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری را خواستارشدند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها