خبرهای داغ:

تشییع باشکوه شهید هیودی، اولین شهید مدافع حرم دزفول

اولین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول با حضور پرشور مردم پایتخت مقاومت ایران، مسئولان ارشد نظامی و سیاسی تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۲۴۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخوزستان به نقل از دزفول امروز:  اولین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول با حضور پرشور مردم پایتخت مقاومت ایران، مسئولان ارشد نظامی و سیاسی تشییع و به خاک سپرده شد.

IMG 4622 تشییع باشکوه شهید هیودی، اولین شهید مدافع حرم دزفول+عکس


مراسم تشییع شهید «امیرعلی هیودی»، اولین مدافع حرم شهرستان دزفول در حالی از مقابل آستان سبزقبا(ع) دزفول برگزار شد که خیل جمعیت متراکم در خیابان های اطراف حرم وصف ناشدنی است.

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری به درخواست خانواده شهید، به دلیل ازدحام جمعیت در خیابان روبروی حرم سبزقبا(ع) نماز  این شهید را اقامه کرد.

IMG 4848 تشییع باشکوه شهید هیودی، اولین شهید مدافع حرم دزفول+عکس

همسر شهید هیودی نیز پس از اقامه نماز در سخنانی به قرائت بخش‌هایی از وصیت همسرش پرداخت و اظهار کرد: امروز خون پاک امیر و دیگر شهدا، بار دیگر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، شیعه و اسلام ناب محمدی را به همه جهان ثابت کرد.

IMG 4645 تشییع باشکوه شهید هیودی، اولین شهید مدافع حرم دزفول+عکس

پس‌ازاین سخنرانی، پیکر این شهید مدافع حرم بر روی دوش مردم دزفول تا گلزار شهیدآباد تشییع و در کنار مزار فرمانده گردان خط شکن بلال «شهید سید جمشید صفویان» و مزار فرمانده گردان خط شکن عمار «شهید محمدرضا صلواتی » به خاک سپرده شد.

IMG 4935 تشییع باشکوه شهید هیودی، اولین شهید مدافع حرم دزفول+عکس

شهید هیودی دو هفته پیش در حین عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌ها و داعشیان به شهادت رسید. پیکر وی پس از دو هفته از اعلام شهادتش، شامگاه پنجشنبه از سوریه به تهران و سپس به اهواز منتقل شد.

IMG 4932 تشییع باشکوه شهید هیودی، اولین شهید مدافع حرم دزفول+عکس

صبح شنبه نیز پیکر پاک شهید هیودی در میان استقبال پرشور مردم وارد زادگاه خود دزفول شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار