خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه استان قم گفت: در مهرماه سال جاری بیش از هزار و 170 نفر جذب بسیج شده‌اند و در زمینه اردوهای راهیان نور نیز 160 درصد رشد اعزام داشته‌ایم.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۵۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد توانا طی سخنانی با اشاره به فعالیت‌های علمی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: برگزاری جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی از جمله برنامه‌های در دستور کار بسیج بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دیگر مطالعه و بررسی در زمینه آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و اقتصاد مقاومتی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه استان قم از رونمایی سه عنوان کتاب خبر داد و افزود: کتاب‌های مبانی قرآنی استکبارستیزی، اعلام شهدای دانشجو و نقش شهید مطهری در وحدت حوزه و دانشگاه از جمله این آثار است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی در قرارگاه رصد پیشرفت اقتصاد مقاومتی از دیگر فعالیت‌ها است که به عنوان مطالبه رهبری محسوب می‌شود و ایشان در دیدار با دولت مطرح کردند که نیاز است قرارگاهی تشکیل شود تا پیشرفت اقتصاد مقاومتی را در کشور رصد کند.

توانا ادامه داد: این کارگاه بناست از سوی دانشجویان استان قم برگزار شود، خروجی آن به عنوان بیانیه به دولت ارسال شود.

وی با اشاره به وضعیت بسیجیان دانشجو گفت: بیش از هزار و 170 نفر جذب بسیجی در مهر ماه صورت گرفته است و در زمینه اردوهای راهیان نور نیز 160 درصد رشد اعزام داشته‌ایم که بیشتر از رشد پذیرش دانشجو در سطح استان قم بوده است.



ارسال نظرات