خبرهای داغ:
عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه قزوین عنوان کرد: هر جا که جامعه نیازداشته باشدبسیج و بسیجی در زمینه های نظامی ،فرهنگی وارد عرصه ی جهاد می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۶۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، در دومین روز از هفته بسیج نشت سیاسی با موضوع نفوذ استکبار جهانی به همت حوزه حضرت آمنه (ص) در امامزاده علی در برگزار شد.

عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در این نشست سیاسی اظهار کرد: هفته بسیج، هفته ی تکریم و پاسداشت یاد و خاطره ی شهداست و بسیج عصاره ی فضایل یک ملت است .

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است،هر جا که جامعه نیازداشته باشدبسیج و بسیجی در زمینه های نظامی ،فرهنگی وارد عرصه ی جهاد می‌شوند.  

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین عنوان کرد: راه ما راه امام حسین و عاشورا است و ما باید بدانیم از طریق مدریت با مردم وارد شد نه سازش و تسلیم آمریکا ،آمریکا خود از مصادیق استکبار است، گاهی برخی به جای راه عزت راه ذلت را بر مملکت خویش بر می گزیند.

کاظمی اضافه کرد: آمریکا به تعبیر حضرت امام خمینی راه ام الفساد است،هر جنایتی که جهان اتفاق می افتد همه زیر سر آمریکاست آمریکا در این زمان بیش از 500 سال 150 جنگ به راه انداخته و کشتار فراوانی را به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: امریکا تلاش می‌کند،این موج بیداری اسلامی و امریکا ستیزی که در بحرین اتفاق افتاده است را متوقف کند ولی این حقیقت جمهوری اسلامی است و این در سایه برکت و ایستادگی مردم به دست آمده است.

وی بیان کرد: امروز به برکت بسیج در حوزه های مختلف اقتصادی سیاسی و فرهنگی دستاورد های مختلی داشته ایم و این به برکت ایستادگی و ظرفیت پایان ناپذیر مردم است .

کاظمی در پایان سخنان خود، گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی را موجب توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی جامعه و بهبود آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی قشرهای مردمی دانست که می‌تواند مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

                                                                                                           1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها