خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان:

شناسایی و بصیرت مهمترین خصوصیات بسیجیان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع)تاکستان گفت: تاکنون هرکجا که تفکر بسیجی حکم فرما شده و بسیجیان به میدان آمده اند، توطئه ها و نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۸۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، حجت الاسلام میزابیگی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان با تاکید بر این که مسئله نفوذ دشمن در ایران باید جدی گرفته شود و راه این نفوذ مسدود گردد تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکنون بیش از 70 بار از کلمه نفوذ در این دوماهه استفاده کرده اند و این وظیفه ما را دو چندان می کند تا نسبت به این امر آمادگی لازم داشته باشیم.

وی افزود: بسیج هدیه ناب امام راحل در ابتدای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی به جامعه اسلامی بود که امروز به دست ولایت فقیه پرورش و رشد می‌یابد و در ملت‌های منطقه از ایدئولوژی بسیج الگوبرداری می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: در ابتدای تشکیل بسیج با حضور مردم در عرصه‌های خدماتی و سازندگی ارائه خدمت به مستضعفان جامعه صورت می‌گرفت که طولی نکشید، بحث تجاوز دشمن به خاک مقدس کشور پیش آمد و بسیج با حفظ خدمات خود در عرصه‌های گذشته وارد عرصه جهاد شد و در این راستا نقش‌آفرینی کرد.

میرزابیگی عنوان کرد: حضور بسیجیان با نیت خالص و اعتقادی کمک به مستضعفان و دفاع از مظلومان که دین اسلام از مسلمانان انتظار داشته صورت گرفته و در این امر خدمات بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: امروز بسیج با حضور خود در عرصه خدماتی، پزشکی، عمرانی، جهادی و سازندگی اقتصادی نقش‌آفرین بوده و در اجرایی شدن اهداف آینده انقلاب مصمم و پرقدرت در پیشبرد اهداف انقلاب حضور پیدا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان ادامه داد: امروز در مسئله نفوذ دشمنان، بسیج ثابت قدم بوده و در امر اقتصاد مقاومتی در کار گروه‌های عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند تا به خودکفایی در تمامی این عرصه‌ها، طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی برسیم.

میرزابیگی در پایان با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: در بعد معنوی این مراسم سفارش‌های بسیاری از بزرگان و ائمه اطهار (ع) نسبت به زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین نقل شده و از بعد سیاسی نیز حضور مردم در آن نشان دهنده وحدت و اتحاد جامعه اسلامی امروز است.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار