مسئول نمایندگی سپاه میانه:

بسیج منحصر به زمان و مکان نیست

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش بصیرت افزایی شبکه بهداشت این شهرستان بسیج را از افتخارات ملت ایران دانست که خدمات آن قابل احتساب نبوده و مختص به زمان و مکان خاصی نمی باشد.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۲۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت: بسیج از برکات نظام اسلامی است و موجب اتحاد و یکپارچگی همه اقوام ایرانی شده و با خدمات بزرگی و غیرقابل توصیفی که انجام می دهد،اقتدار و عزت کشور را به ارمغان آورده و نقشی بازدارنده در برابر تعرضات دشمنان ایفا می کند.

وی با اشاره به خدمات رسانی بسیج در بخش بهداشت و ریشه کنی بیماری های عفونی و فلج اطفال تاکید کرد: راز ماندگاری بسیج در ذات محرومیت زدایی و استکبارستیزی آن است.

حجت الاسلام امیرنژاد تفکر بسیجی را مانع نفوذ استکبار به خصوص آمریکا در کشور دانست و تلاش دانشمندان جوان در همه عرصه ها به ویژه دربحث بهداشت و درمان و انرژی هسته ای را عیناستکبار ستیزی قلمداد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با تاکید بر حضور آگاهانه و انتخاب بصیرانه در انتخابات آینده، هشدار داد: مراقب باشیم که مجلس و نماینده ای که استکبار ستیز نباشد به درد ملت ایران نمی خورد و با فرهنگ بسیجی سازگاری ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار