خبرهای داغ:
آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، ترویج فرهنگ بسیجی را لازمه دفاع از اسلام وانقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۴۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیح از قم، آیت الله محسن فقیهی طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان مخلص و دلاور ابراز داشت: بسیج نهاد انقلابی و مردمی است که به فرمان حضرت امام(ره) تاسیس شد و حقیقتاً بهترین نیرویی است که برای تقویت اسلام و مسلمین و حفظ جایگاه ولایت فقیه می تواند فعال باشد.

وی افزود: به لطف الهی بسیج در سال های اخیر در فتنه ها و مشکلاتی که برای کشور در عرصه های گوناگون پدید آمده است، امتحان خود را به خوبی داده است.

این استاد حوزه با بیان این که رهبر معظم انقلاب و مردم ایران حامی بسیج هستند ، گفت: اولین مساله ای که برای همه مردم مهم است مساله امنیت است که همان طور که در روایات آمده مهم ترین اصل برای زندگی انسان هاست و امنیت امروز کشور به دست نیروهای مسلح و مخصوصاً بسیج است که از جوانان و نیروهای مومن و معتقد به ولایت تشکیل شده و در همه اقشار و محلات حضور دارد.

وی با اشاره به این که توکل بر خدای متعال، اعتقاد و محبت به اهل بیت (ع)و سیدالشهدا(ع) و اسلام ناب از جمله شاخصه های مهم بسیج است، اظهار داشت: بسیجیان کسانی هستند که به خاطر مسایل مادی به بسیج نیامده اند و توقعات مادی ندارند ، بلکه به خاطر حفظ اسلام و انقلاب و قصد قربت آمده اند.

آیت الله فقیهی همچنین با بیان این که بسیج حامی جدی اجرای احکام اسلام و حامی امر به معروف و ناهی از منکر است، گفت: نیروهای بسیجی با اخلاص و ایمان در میدان حضور دارند و ما باید هر چه بیشتر در گسترش و توسعه فرهنگی بسیجی با تاکید بر تقویت بعد ایمانی و خلوص آن ها تلاش کنیم.



ارسال نظرات