شهید شانزده ساله سید حسین اسماعیلی:
از مسئولان و رزمندگان میخواهم که در هرکاری خدا را حاضر و ناظر بدانند و از کارهایی که خدا نمیپسندد پرهیز کنند و قران را راهنمای عمل خویش قرار دهند....
کد خبر: ۸۵۹۸۴۵۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
شهیدسید حسین اسماعیلی در سال 1344 در خانواده ای مذهبی و مستضعف در روستای سینقان شهرستان دلیجان دیده به جهان گشود .
وی در دوران کودکی به بیماری سختی گرفتار شد که دکترا اورا جواب کرده بودند وباور نمیکردند که زنده بماند اما با خواست خدا و شفاعت مولا علی (ع)سلامتی خود را بازیافت.
سید حسین خیلی صحبت نمیکرد و هروقت حرفی میزند کلمه ای بسیار زیبا یا علی بود.
شهید اسماعیلی بعد از دوران کودکی به مدرسه رفت و تا پایان دوران ابتدایی که در روستا ومشکل اقتصادی در خانواده وجود داشت نتوانست ادامه تحصیل دهد و عازم شهرستان محلات برای اشتغال به کارشد .
سید حسین سید حسین همچون جوانان ونوجوانان کشور اسلامی قصد عزیمت به جبهه حق علیه باطل نمود اما با علت کمی سن بدون رضایت پدرش نمیتوانست برای مبارزه با دشمنان اسلام عازم جبهه شود.
پس از اصرار شدید سید حسین پدرش با اعزامش موافقت کرد و همزمان با اعزام او عملیات بیت المقدس هم شروع شدو عازم جبهه نبرد گردید .
سید حسین در60/3/23 منطقه عملیانی شلمچه با اصابت خمپاره مزدوران عراقی به مقام والای شهادت نائل گردید و از خاک به افلاک پر کشید.
بخشی از وصیت نامه سیدحسین ...
بسم رب الشهدا والصدیقین
باری با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و شهدای اسلام حال که موفق شده ام و سعادت نصیبم گشته که در جبهه های حق علیه باطل شرکت کنم لازم دانستم که برای پدر و مادرم و کلیه مسلمین وصیت نمایم که خون سرخ ما جوانان و رزمندگان اسلام در مقابل خون پاک امام حسین (ع)هیچ ارزشی ندارد .
از مردم میخواهم که راه شهیدان را انتخاب کنند و در راه ولایت فقیه و اسلام گام بردارند از انقلاب اسلامی و امام خمینی حمایت کنند .
از امت رزمندگان مسلمان میخواهم که در هرکاری خدا را حاضر و ناظر بدانند و از کارهایی که خدا نمیپسندد پرهیز کنند و قران را راهنمای عمل خویش قرار دهند....

 ف.ملکی دلیجان
ارسال نظرات