خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد

بسیجیان طبس متقاضی اعزام به کشورهای اسلامی به‌عنوان مدافع حرم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تعداد کثیری از بسیجیان طبس متقاضی اعزام به دیگر کشورهای اسلامی از جمله سوریه و عراق، برای کمک به جبهه مقاومت به‌عنوان مدافع حرم هستند، اما تاکنون سهمیه‌ای در این زمینه برای این شهرستان اختصاص نیافته است.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۶۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

مهدی صادق‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 50 درصد از جمعیت شهرستان طبس بسیجی هستند که از این میزان، حدود 15 درصد عضو فعال بسیج و بقیه عضو عادی می‌باشند.


وی ادامه داد: این تعداد بسیجی در بیش از 250 پایگاه مقاومت بسیج و 20 قشر مختلف از جمله 130 واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی در مدارس، 90 پایگاه محلات، 5 پایگاه دانشجویی و... و همچنین در قالب بیش از یک هزار حلقه صالحین سازماندهی شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطرنشان کرد: تعداد کثیری از بسیجیان شهرستان طبس متقاضی و مشتاق اعزام به دیگر کشورهای اسلامی از جمله سوریه و عراق، برای کمک به جبهه مقاومت به‌عنوان مدافع حرم هستند، اما تاکنون سهمیه‌ای در این زمینه برای طبس اختصاص نیافته است؛ گرچه این احتمال وجود دارد که برخی از متقاضیان طبسی از روش‌های دیگری برای اعزام اقدام کرده باشند.

وی همچنین از افتتاح 3 ساختمان پایگاه مقاومت بسیج همزمان با هفته بسیج در شهرستان طبس خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها مربوط به روستای دهنو بخش دیهوک، محله میان‌آباد شهر عشق‌آباد، و روستای تشکانان بخش مرکزی طبس است که 50 درصد هزینه آن از سمت بسیج و بقیه با کمک مردم احداث شده است.

صادق‌احمدی اضافه کرد: علاوه بر این، همزمان با هفته بسیج، 5 پایگاه جدید مقاومت بسیج شامل فاطمه زهرا(س) در محل ایستگاه راه‌آهن طبس، شهدای گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس، شهید تندگویان در محل اداره گاز طبس، حضرت رقیه(س) در محل دانشکده پرستاری طبس و رباب در منطقه دیهشک طبس راه‌ اندازی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها