بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین جمعی از اعضاء شورا حوزه و فرماندهان واحد مقاومت بسیج دانش آموزی با نماینده محترم ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۷۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین جمعی از اعضاء شورا حوزه و فرماندهان واحد مقاومت بسیج دانش آموزی با نماینده محترم ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق دیدار کردند.

در این دیدار نماینده محترم ولی فقیه در ناحیه حجه الاسلام و المسلمین دهستانی ضمن خیر مقدم به کلیه اعضاء شرکت کننده در این مراسم و گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین بیان کرد: امروزه شما دانش آموزان بسیجی حکم سرپنجه های بسیج را دارید و شما جوانان باید با استفاده از پتانسیل جوانی و آن شور و هیجان جوانی باید در برابر دسیسه های شیطان برزگ (آمریکا)ایستادگی نمایید.

 وی افزود شما تحریم های آمریکا را ببینید در زمینه های اقتصادی، نظامی و... و لی در زمینه های اینترنت و شبکه های اجتماعی نه تنها تحریم نیستیم بلکه با هزینه ای ارزانتر نسبت به کشور های دیگر در اختیار ما می گذارند.

دهستانی در پایان گفت: باید پیرو ولایت فقیه باشیم تا از گزند دسیسه های شیطان(امریکا) در امان باشیم و در این زمان باید بصیرت خودمان را بالا ببریم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به جوانان حاضر درنشست بصیرتی فرمانده واحدهای دانش آموزی با اشاره به جایگاه جوانان در جامعه، گفت: قشر جوان در همه جوامع بشری جایگاه ویژه‌ای دارد.

سرهنگ جمالی با تأکید بر این‌ که جوانان باید بهترین جامعه باشند، اظهار کرد: در بین نظام‌های دنیا، نظام جمهوری اسلامی بهترین نظام دنیاست چرا که طبق موازین اسلامی حرکت می‌کند.

وی در پایان با تأکید بر این‌ که دشمنان تلاش می‌کند که جوانان را از علما جدا کند، ابراز کرد: دشمن با فتنه‌گری به دنبال ایجاد فاصله بین علما و جوانان جامعه هستند و در این زمینه باید با هوشیاری کامل عمل کنیم.

 

 

ارسال نظرات