شهدا به نوعی مجاهدت های خاموش انجام دادند تا انقلاب و این خاک را از گزند دشمنان دور نگه دارند.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۸۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در همایش شکوه هجرت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی الگوی خوبی برای مردم است که یادمان نرود اگر در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شدیم و الان در این جایگاه قرار داریم همه آن ها در سایه کمک به یکدیگر و هم دلی و هم زبانی بوده و همواره و در همه جا اگر دست در دست یک دیگر دهیم پیروز خواهیم شد.

بابازاده با اشاره به پیشرفت ایران در عرصه های مختلف افزود: هم اکنون کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و صنعت دفاعی و موشکی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته، ایران و جوان ایرانی اگر دارای علم و امکانات نبود پس چرا دانشمندان ما را ترور کردند؟ باید با دقت و بصیرت به پیرامون خود آگاه باشیم و بدانیم دشمن قصد خراب کردن وجهه ایران هم در خارج از کشور و هم در داخل کشور را دارد و ما که الان دارای امکانات هستیم باید امیدوار باشیم، باید به آینده امیدوار باشیم.

فرمانده سپاه اردبیل در ادامه گفت: شهدا و رزمندگان انسان هایی هستند که در اوج غربت با جان و دل جنگیدند و به نوعی مجاهدت های خاموش انجام دادند تا انقلاب و این خاک را از گزند دشمنان دور نگه دارند.

وی با اشاره به اقتدار و عظمت کنونی کشورمان تصریح کرد: این اقتدار و عظمت مدیون خون شهدای والامقام و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بوده که ما باید قدردان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و ایثارگران باشیم و ادامه راه این شهیدان والامقام از مهم‌ترین وظایف ما بوده که باید با جان و دل در ادامه راه این شهیدان گرانقدر کوشا باشیم.


ارسال نظرات