خبرهای داغ:
بسیج دست قدرت خدا / 13

شهدای هسته ای مظهر بسیج، خود باوری و جهاد علمی اند

امام خامنه ای(حفظه الله): شهیدان "رضایى‌نژاد، على‌محمّدى، احمدى روشن" اینها نخبگانى بودند که در وادى علم و تحقیق بسیجى‌وار کار کردند؛ شهید شهریارى بسیجى‌وار کار کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، شعار چهارمین روز هفته بسیج با عنوان " بسیج، خود باوری و جهاد علمی " است.

ما در علم و تحقیق نخبه‌هاى برجسته‌اى داریم، مثل مرحوم کاظمى آشتیانى که این سلّول‌هاى بنیادى و این تشکیلات عظیم را راه انداخت و انسانهاى زیادى را تربیت کرد. همکارانش هم همان‌جور هستند امروز هم بحمدالله این حرکت ادامه دارد.

یا مثل شهید شهریارى؛ بقیّه هم همین‌طور"رضایى‌نژاد، على‌محمّدى، احمدى روشن" ؛ اینها نخبگانى بودند در وادى علم و تحقیق که بسیجى‌وار کار کردند؛ شهید شهریارى بسیجى‌وار کار کرد.

آن روزى که درها را به روى ملّت ایران خواستند ببندند - با آن شیوه‌هایى که حالا خیلى‌ها از آحاد مردم در تلویزیون، در خبرها چیزهایى را شنیدند، خیلى‌ها هم پشت پرده است که بعدها روشن خواهد شد که چقدر خباثت کردند - که محصول این رادیوداروها به دست مردم نرسد و جمهورى اسلامى دچار مشکل بشود و گفتند «نمی فروشیم» که این مرکز تهران تعطیل بشود.

مرحوم شهید شهریاری هم مشغول کار شدند، تلاش کردند، که بعد آمدند به ما گفتند که توانستیم بیست درصد را تولید کنیم، بعد هم آمدند به ما اطّلاع دادند که ما لوله‌ى سوخت و صفحه‌ى سوخت را هم ساختیم؛ دشمن [متحیّر] ماند.

این کار کار بسیجى بود؛ این کار کار معمولى نبود. در همه‌ى این میدانهایى که ذکر کردیم، هزاران انسان بزرگ بودند و هستند و تلاش کردند که بعضى را اسم آوردیم.

« دیدگاه رهبر معظم انقلاب پیرامون جهاد علمی و روحیه خود باوری»

شعار چهارمین روز هفته بسیج با عنوان " بسیج، خود باوری و جهاد علمی " است.

صبح امروز همایش روز قشر بسیج طلاب و روحانیون(ویژه برادران) با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

همچنین همایش زینبیون معاصر (ویژه خواهران) صبح امروز با حضور سردار شفائی جانشین سپاه انصارالرضا(ع) در حوزه علمیه حضرت نرجس(س) برگزار شد.

همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با سخنرانی سردار غیاثی فرمانده سپاه استان عصر امروز ساعت 15 در حسینیه جماران برگزار می شود.

امشب ساعت 20 نیز همایش 2 هزار نفری دانشجویان بسیجی دانشگاه های بیرجند در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها