همایش نهضت روشنگری با موضوع استکبار ستیزی با حضور بسیجیان در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۱۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز،همایش نهضت روشنگری با موضوع استکبار ستیزی با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،جمعی از کارکنان سپاه،مسئولان و بسیجیان در مکان مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار کرد:ستم های دنیای استکباری علیه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف وجود دارد و مظهر حقیقی استکبار جهانی آمریکا جهانخوار است.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی هدف مهم و همیشگی انقلاب اسلامی ایران است افزود: باید روحیه مهم استکبار ستیزی همچنان با قوت و قدرت در جامعه و بین آحاد ملت فهیم و انقلابی ما وجود داشته باشد.

امام جمعه همچنین با اشاره به اینکه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری مواظب توطئه ها و بخصوص نفوذ دشمنان بود گفت: باید روحیه کفر ستیزی و کوتاه نیامدن در برابر استکبار جهانی و حامیان آنها همچنان در جامعه زنده بماند که راه عزت و عظمت ها در گرو دشمن شناسی و ولایتمداری است.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:امروز عظمت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون مبارک شهداء و ایثارگری های دلاورمردان در سخت ترین شرایط تحریمی و اقتصادی با عزت و بدون وابستگی به بیگانگان به همه دانش ها و فناوری های روز دنیا رسیده است.

وی با بیان اینکه بسیج به الگویی برای مقابله با استکبارستیزی در جهان اسلام تبدیل شده است افزود:تبیین اقتصاد مقاومتی و پیشبرد اهداف و برنامه های آن و نمایش اقتدار و آمادگی بسیج در حفظ امنیت و آرامش جامعه و جهان اسلام از رویکردهای مهم بسیج است.

ارسال نظرات