بسیجیان، امروزه با الگوگیری از رزمندگان و شهدا در خاکریز مجازی و سایبری با دشمن مقابله کرده و عرصه را برای نفوذ به ایران اسلامی تنگ می کنند.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۲۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

حجت الاسلام وحید شعیبی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوثر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج ،بسیج را مظهر ایستادگی، اقتدار و بازوان پرتوان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: بسیج امتداد و ادامه نهضت عاشورای حسینی بوده و با قدرتی که به برکت خون شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب در ساختمان این نیروی مردمی دمیده شده است؛ همواره با مهار توطئه‌های دشمنان آنها را مایوس کرده و همواره حافظ و نگهبان ارزش های انقلابی است.
وی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی پای میز مذاکره با شش قدرت جهانی می‌نشیند نتیجه ی اقتداری است که به برکت خون شهدا به دست آمده و مسئولین کشوری در پی آن بایستی با توجه به این اصل مهم نسبت به اجرای برجام و مسائل مربوط به انرژی هسته ای با چشمانی باز و با بصیرت عمل کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کوثر با ابیان اینکه بسیجیان امروزه با الگوگیری از رزمندگان و شهدا در خاکریز مجازی و سایبری با دشمن مقابله می کند، ادامه داد: جبهه و هشت سال جنگ تحمیلی متخصصانی را پرورش داده است که هیچ دانشگاهی نمی‌تواند چنین اشخاصی را تربیت و پرورش دهد و همواره نیروی مقاوم بسیج با الهام گرفتن از این جبهه ها و تخصصی که شهدا و رزمندگان برای نسل جوان ایران اسلامی به یادگار گذاشته اند توانسته اند در عرصه های جنگ نرم، پیشرو در محرومیت زدایی، احیای اقتصاد مقاومتی و خنثی کردن افکار و هجمه های غربی گامی بلند و موثر بردارد.
حجت الاسلام شعیبی ابراز کرد: بسیج همواره با تکیه بر قدرت مردمی خود در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده و افتخارات فراوانی را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده است که در این راستا مسئولین کشوری می توانند با بهره گیری از این نیروی عظیم و متخصص مردمی همواره در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مجازی پیشرفت های قابل توجهی را داشته باشند.
وی با اشاره به رکود اقتصادی حاکم بر جامعه خاطر نشان ساخت: امروزه مبارزه در جبهه تولید و اقتصاد یکی از ضروری‌ترین کارها به حساب می‌آید که باید با تلاش و استقامت صاحبان واحدهای تولیدی به سرانجام برسد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوثر در پایان ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی را مهمترین هدف نیروی بسیج در شرکت ها، شهرک های صنعتی و کارگاههای داخلی عنوان کرد و گفت: این امر تنها با نگاه به درون و تکیه بر توانمندی‌های داخلی امکان پذیر است و امیدوارم با بسیج مردمی و با ایجاد همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند، باشیم.

ارسال نظرات