فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای نیروی مقاومت بسیج را در بهشت زهرا(س) بررسی کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۲۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار محمد رضا نقدی، فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور با حضور درگلزار شهدای بهشت زهرا(س) ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای بسیجی آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای نیروی مقاومت بسیج را در بهشت زهرا(س) بررسی کرد.

علیرضا اکبری رئیس مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در این دیدار سردار نقدی را همراهی می‌کرد،گفت: در سال‌های اخیر گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به عنوان قطب فرهنگی تهران با مشارکت مراکز دفاعی، فرهنگی و انقلابی اقدام به ساخت المان‌هایی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران و ترویج فرهنگ مقاومت با رویکرد طیفی دیدن شهدای آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران و مشارکت دادن مردم و شهروندان در برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌ها نکرده است که این رویکرد مورد توجه و استقبال علاقمندان به انقلاب و شهدا قرار گرفته است.

سردار محمدرضا نقدی ضمن بازدید از قطعات شهدا و بررسی جغرافیایی و موقعیتی مکان قطعه و بررسی پیشنهادات ارائه شده و اعلام موافقت با ساخت المانی که یادآور حضور ایثارگرانه بسیجیان جان بر کف و دلیر حاضر در دوران دفاع مقدس و همچنین نمادی برای ایستادگی و ادامه مقاومت در برابر زورگویان عالم باشد به عنوان تنها راه پیروزی تأکید کرد.

در پایان سردار نقدی با حضور بر سر مزار شهید سیدعلی اندرزگو از شهدای دوران قبل از انقلاب با قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

ارسال نظرات