خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه بسیجیان باید تابع ولایت فقیه باشند، گفت: بسیجیان زینت انقلاب اسلامی هستند و باید کارهای خویش را در راستای رضایت رهبر معظم انقلاب انجام دهند تا در زندگی سعادت مند و رستگار شوند.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۶۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محمد علی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان حلقه‌های صالحین حوزه چهار شهید ورزنده ناحیه امام حسین (ع) سپاه استان قم با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: هرگونه حرکت و قیام و برنامه‌های انسان باید برای رضای خداوند باشد و تنها رضایت الهی مدنظر باشد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: خداوند تاکید کرده همه کارهای انسان باید برای خدا باشد و در فعالیت‌های خویش به‌گونه‌ای عمل کنیم که حق دیگران ضایع نشود، نباید به دلیل اینکه جزو گروهی هستیم حق بقیه را بخوریم و ضایع کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به جایگاه بسیج در انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیجیان باید این موضوع را مورد توجه داشته باشند که عمل آن‌ها سبب جذب انسان‌ها می‌شود، شخص بسیجی باید رفتار و کردار مناسبی داشته باشد و از رهنمودهای مقام معظم رهبری اطاعت کرده و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب گام بردارد.

استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به جایگاه تقوا در اسلام عنوان کرد: اعمال ما نزد خداوند ثبت می‌شود و همه اقداماتی که در دنیا انجام می‌دهیم در پرونده اعمال‌مان ضبط می‌شود و خداوند از همه کردار ما با خبر است.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید تابع ولایت‌فقیه باشند، گفت: بسیجیان زینت انقلاب اسلامی هستند و باید کارهای خویش را در راستای رضایت رهبر معظم انقلاب انجام دهند تا در زندگی سعادت‌مند و رستگار شوند.



ارسال نظرات