خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی امام علی (ع) قم:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه استان قم گفت: مجاهدت مخلصانه و خدمت به مردم را شاخصه مهم فعالیت های بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۷۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمد علی قلی زاده طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در کنار این جهاد مخلصانه تابع ولایت است و ولایت مداری خود را در عرصه های گوناگون تاکنون به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به دیگر عوامل توفیق بسیج گفت: ایمان به خدا و توکل بر او و توسل بر حضرات معصومین(ع) و انس با قرآن و ادعیه از دیگر شاخصه های مهم بسیج است که آن را متمایز و درخشان کرده است.

قلی زاده یادآور شد: طبعاً کسی که بر خدا توکل می کند در تمام کارها موفق می شود که نمونه بارز آن را در دهه های اخیر در دوران شکوهمند دفاع مقدس شاهد بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در  یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه استان قم همچنین بر لزوم برنامه ریزی بهتر و آموزش مناسب تر در رده های مختلف بسیج تاکید کرد و افزود: بسیج زمانی می تواند در برابر توطئه های دشمنان همچنان موفق و سربلند باشد که ضمن تقویت عناصر معنوی در درون خود نسبت به مسایل روز بر آگاهی های خود با تکیه بر بصیرت دینی وانقلابی بیفزاید و چشم و گوشش همواره متوجه ولی فقیه باشد.



ارسال نظرات