یک کارشناس امور زنان با اشاره به لزوم افزایش بودجه‌های امور فرهنگی زنان، گفت: معاونت امور زنان ریاست جمهوری در دو سال اخیر اقدام قابل قبولی در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن انجام نداده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۷۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، اکرم حسینی مجرد  گفت: بودجه‌های سال گذشته امور زنان باید امسال افزایش قابل توجهی داشته باشد به خصوص در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که خانواده‌ها و زنان را تهدید می‌کند باید تقویت شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم نگاهی به عملکرد معاونت امور زنان ریاست جمهوری در دو سال گذشته داشته باشیم باید گفت عملکرد قابل توجهی وجود نداشته است در مورد مقابله با جنگ نرم اقدام مشخصی را انجام نداده‌اند با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مسائل زنان ما فرهنگی و معنوی است و اگر رشد در این جنبه محقق نشود رشد اقتصادی نه تنها مفید نیست بلکه می‌تواند مخرب نیز باشد.

این کارشناس امور زنان تصریح کرد: بنابراین این موضوع باید به عنوان یک سرفصل مهم مورد توجه قرار گیرد و با لحاظ کردن رشد معنوی و فرهنگی زنان برنامه ریزی شود برای امور دیگر زنان اعم از برنامه‌های داخلی و خارجی، هدایت فکری زنان حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

حسینی مجرد ادامه داد: همپای رشد قارچ گونه و بی رویه هوشمند دشمن که همواره در حال برنامه ریزی علیه ما است ما حرکت چشمگیری از معاونت امور زنان و سایر بخش‌های دولتی نمی‌بینیم یکی از این موارد امر به معروف و نهی از منکر است که مظلوم واقع شده است و یک حرکت عظیم دولتی نیاز دارد که مسئولان به میدان بیایند و به مردم آموزش‌های لازم را ارائه دهند.

ارسال نظرات