مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی، همایش دانشجویان بسیجی در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۸۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶




حمید لزگی اظهار داشت: بسیج دانشجویی در سال 67 طبق فرمام امام راحل مبنی بر وحدت حوزه و دانشگاه تشکیل شد.

وی افزود: سازمان بسیج دانشجویی در راستای آشنا ساختن دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اسوه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همکاری در توسعه تحقیقات و پژوهش‌های فرهنگی علمی و دفاعی در راستای پیشرفت و سازندگی کشور گام موثری برداشته است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با تاکید بر حفظ و ارتقای روحیه استکبارستیزی در دانشجویان، تصریح کرد: بسیجیان باید با بصیرت خود از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حراست و حفاظت کنند.

لزگی بیان داشت: ایجاد شرایط و بستر مناسب برای همیاری، مشارکت و عضویت داوطلبانه دانشجویان در بسیج دانشجویی از برنامه‌های این سازمان است.

وی تصریح کرد: تحقق فرامین و رهنمودهایی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، تقویت روحیه همیاری و مسئولیت پذیری، بسط فرهنگ و تفکر بسیجی و ایجاد آمادگی دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، علمی و دفاعی از اهداف سازمان بسیج دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی، همایش دانشجویان بسیجی در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود.

وی افزود: مازندران 240 شهید دانشجو را تقدیم انقلاب کرده که شهید شاخص امسال شهد حسین بهرامی اهل ولاشکلا قائم‌شهر است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه استان مازندران گفت: 30 آذر امسال یادواره شهدای دانشجویی استان مازندران با محوریت شهید بهرامی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها