فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه گفت: بیش از 75 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها، مدارس و اقشار بسیج گلوگاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه، سرهنگ پاسدار حسن حسنی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اتکا به مردم، الهی بودن و رهبری امام خمینی(ره)، از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ه) با دوراندیشی برای حضور و نقش آفرینی مردم در تداوم انقلاب اسلامی با هدف حفظ و پایداری انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها ، بسیج مستضعفین را بنیان‌گذاری کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه تصریح کرد: نقش بسیج در سرکوب کردن اشرار، منافقین، بدخواهان نظام و دفاع از میهن اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

حسنی ادامه داد: با اتکا به خداوند به قدرتمندی و اقتدار بسیج روز به روز افزوده شد و نقش این نیروی مردمی در عرصه اقتصاد­مقاومتی و پیشرفت کشور نیز حائز اهمیت است.

وی اذعان کرد: بسیجیان گلوگاهی با سازماندهی در قالب گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس، الزهرا(س)، کوثر و امام حسین(ع) آمادگی کامل برای دفاع و صیانت از انقلاب آمادگی کامل دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از برگزاری ۷۵ عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها، مدارس و اقشار بسیج اجرا می‌شود.

حسنی گفت: همانند سنوات گذشته یادواره‌های شهدا با هدف نشر فرهنگ ارزشی و تکریم از مقام شهید در پایگاه‌ها و ادارات گلوگاه برگزار می‌شود.

وی از افتتاح ساختمان پایگاه بسیج خواهران روستای خورشیدکلا در هفته بسیج خبر داد و مطرح کرد: در سال جاری ساختمان ۱۳ پایگاه مقاومت در گلوگاه افتتاح می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه مطرح کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در قالب اشتغال‌زایی و طرح‌های اقتصادمقاومتی به ۴۳ نفر از بسیحیان تعلق گرفت.

حسنی برگزاری نشست‌های روشنگری، ویزیت رایگان، مسابقات ورزشی بین رده‌های بسیج، نشست هیئت منتظران موعود(عج)، مسابقات بومی و محلی، نشست عاشقان ولایت، رزمایش پدافند غیرعامل، دیدار با امام‌ جمعه، یادواره شهید بهرام اسدپورگلوگاهی به عنوان شهید شاخص جامعه بسیج ورزشکاران کشور و .. را از جمله برنامه های هفته بسیج سال ۹۴ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بسیجیان این شهرستان روز پنج شنبه ۵ آذر همزمان با روز بسیج در تجمعی با عنوان شکوه ایستادگی شرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه در پایان گفت: دو سالن ورزشی صالحین بسیج نیز در شهرگلوگاه و روستای تیله‌نو تکمیل شده و به زودی افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها