امروز گفته شد؛

ساخت پارکینگ در حاشیه مراکز درمانی شهرکرد ضرورت دارد

فرماندار شهرستان شهرکرد گقت: ساخت پارکینگ در حاشیه مراکز درمانی شهرکرد(بیمارستان های آیت الله کاشانی، هاجر و کلینیک امام علی(ع)) توسط دستگاههای مربوطه ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۴۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛حمید ملک‌پور با اشاره به ترافیک موجود در اطراف مراکز درمانی شهر شهرکرد اظهار داشت: باید هر چه سریعتر هماهنگی های لازم جهت تعویض زمین اداره کل امور مالیاتی با بخشی از زمین دانشگاه علوم پزشکی و به دنبال آن ساخت پارکینگ طبقاتی توسط دانشگاه علوم پزشکی در زمین مذکور در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی افزود: لازم است هیئتی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل امور مالیاتی و استانداری تشکیل تا ضمن بازدید نسبت به قیمت گذاری محل مذکور اقدامات لازم را به عمل آورند.

ملک پور، تامین آرامش مردم و کاهش بار ترافیکی را یکی از دغدغه های اصلی مسئولین عنوان کرد و گفت: همکاری و مشارکت مردم در جهت استفاده از خودروهای عمومی باعث ساماندهی بهتر در مدیریت شهری می شود.

وی از زحمات مدیریت ترافیک شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهرکرد به لحاظ فعالیت های انجام گرفته و اطلاحات صورت پذیرفته تشکر کرد
ارسال نظرات