در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج

برگزاری نشست نهضت روشنگري

نشست نهضت روشنگري با موضوع استکبار ستیزی، نفوذ و اقتصاد مقامتی در روستای سنگ اباد شهرستان کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۴۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، این نشست در محل مسجد جامع روستای سنگ اباد کوثر برگزار شد؛ سرهنگ 2 پایدار صفدر جعفر زاده، جانشین فرماندهی بسیج سپاه کوثر گفت: نفوذ سرمایه داری غرب در ایران یکی از خطرناکترین طرح های آمریکا وغرب برای نفوذ در ایران می باشد که جبران ناپذیر است.
وی ضمن ارزیابی عملکرد آمریکا در مقابل ایران، به سیاستهای فریبکارانه استکبار جهانی پرداخت گفت: ملت ایران نباید به آمریکا اعتماد کنند و با الگو قرار دادن فرموده حضرت امام خمینی( ره) مبنی بر اینکه "همواره راه مبارزه با آمریکا باید در همه سیاستها مورد توجه قرار گیرد"؛ در راستای حفظ ارزش های انقلاب و اسلام پیش قدم باشند.
جانشین نفرماندهی سپاه ناحیه کوثر عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حکومت دینی و اعتقادات ارزشی بنیان‌گذاری بنا شده و برای آن خون‌های زیادی ریخته شده است و هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد، برکت و آثار آن بیشتر خود را نشان می‌دهد.
جعفرزاده در ادامه با بیان دستاوردها اقتدار کشور ایران در جوامع بین المللی و مقاومت 36 ساله ملت ایران در برابر تحریم ها به تاثیر برجام بر این اقتدار اشاره کرده و اذعان داشت: آمریکا هیچ وقت به قول های خود عمل نکرده است؛ بنا بر این در این راستا بایستی مسئولین داخلی در اجرای برجام با چشم هایی باز و آگاهانه عمل کنند.
وی همچنین به ظرفیت و بصیرت بسیج در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و از مسئولین خواست تا ضمن استفاده از این ظرفیت و پتانسیل غنی بسیج در راستای احیای اقتصاد مقاومتی بیش از پیش تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار