مسئول بسیج طلاب سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مسئول بسیج طلاب سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: محفل انس علمای اهل سنت و شیعه سبب همبستگی ملی و اعتقادی است.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۴۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : صبح امروز در همایش روزقشر بسیج طلاب و روحانیون با شعار بسیج خود باوری وجهاد علمی با حضور طلاب وروحانیون وعلماء شیعه وسنی که در کانون ترببیتی آموزشی شهید عالی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: اگر فردی نماد دین بر چهره داشته باشد و از امنیت و آرامش جامعه برخوردار باشد و بصیرت نداشته باشد، حتما" در پیشگاه خداوند جوابگو خواهد بود.

مسئول بسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عالمان بسیجی با شناخت دقیق و عنایت خداوند متعال در این همایش‌ها حضور پیدا می‌کنند و در این حرکت پرشور و نورانی دینی که با لطف خدا و آینده نگری امام راحل اغاز شد، فعالیت می‌کنند.

بامری گفت: اگر شکر نعمت و بصیرت نباشد، معنویت هم در جامعه کمرنگ می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد سازمان بسیج طلاب استان تصریح کرد: به لطف خدا دربحث‌های بصیرت افزایی، سازندگی، اردوهای جهادی برای فقر زدایی، اعزام طلاب به اردوهای مناطق جنوب، شرکت در اردوهای هم نشینی طلاب ، دیدار و سرکشی از خانواده ی شهدا، تشکیل کانون های همفکری علمای شیعه و سنی، نشست‌های اخلاقی با موضوعات مختلف، بسیج طلاب در حال خدمتگزاری به اسلام و انقلاب است.

وی افزود: بسیج طلاب با گردهمایی علمی در مناسبت های مختلف مانند 9 دی و 13 آبان، افتتاح پایگاههای بسیج طلاب شیعه و سنی، جلسات محفل انس با علمای اهل سنت، تقویت و راه اندازی سایت ها و شبکه های مختلف، فعالیتهای بی‌شماری انجام داده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: از مسئولیت های خطیر بسیج طلاب، آگاهی های دینی، دینداری، هوشیاری دینی، اندیشه درمسائل دینی به مردم جامعه است و مسئولیت های بسیج را هم فردی و هم مسئولیت های اجتماعی ازجمله یاری ستمدیدگان معرفی کرد.

حجة الاسلام و المسلمین تهرانی زاده افزود: پیشینه تکفیر و استدلالهایی که تکفیریها دارند در اسلام مردود است و تصریح کرد: از جمله موجبات تکفیر در خیلی از مسائل امروز ما کینه، تعصب، فتنه گری حکومت ها و دشمنان صدر اسلام هستند.

ارسال نظرات