مدیر بسیج سازندگی صومعه‌‌سرا گفت: همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج ۳ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار بالغ بر ۳۰۰میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۹۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، بهزاد روانپاک، در حاشیه بهره‌برداری از سه طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اظهار کرد: سهم تسهیلات اقتصاد مقاومتی این شهرستان در سال 94 2 میلیارد تومان است.

 وی با بیان اینکه تا به امروز یک میلیارد و 120 میلیون تومان تسهیلات توسط بسیجیان جذب شده است، افزود: تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قالب رشته‌های استخرگرم‌آبی و سردآبی، قارچ خوراکی، گلخانه محصولات کشاورزی، گیاهان دارویی، دابستی نمودن باغات کشاورزی، زنبور عسل، پرورش شتر مرغ و ماکیان است.

 مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا گفت: صنایع بسته بندی مانند خشک کن، پودر کن، بسته بندی محصولات کشاورزی، رب و عصاره ،ترشیجات و شوریجات، فراوری لبنیات، مربا و شربت، خوراک دام و طیور از دیگر رشته‌هاییست که تسهیلات اقتصاد مقاومتی به آن تعلق می‌گیرد.

 روانپاک تصریح کرد: با جذب اعتبار فوق توسط 59 نفر از فعالان اقتصاد مقاومتی برای 87 نفر به صورت مستقیم مقطعی و دائمی شغل ایجاد شده است.

 وی با اشاره به اینکه کارخانه تولید قارچ خوراکی با اعتبار هزینه شده یکصد میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: تا کنون 10 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط سپاه به این واحد تولیدی پرداخت شده است.

 مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا اظهار کرد: 90 میلیون تومان آورده خود شخص می‌باشد که برای 3 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

 رواپاک با بیان اینکه استخرسردآبی از دیگر پروژه‌های امروز است که به بهره‌برداری رسید، افزود: ظرفیت این استخر 30 تن است که با اعتبار هزینه شده یکصد میلیون تومان و اشتغالزایی برای 2 نفر مشغول به فعالیت می‌باشد.

 وی با بیان اینکه سپاه 30میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به طرح استخرسردآبی پرداخت کرده است، گفت: گلخانه محصولات کشاورزی یکی دیگر از پروژه‌های قابل بهره‌برداری امروز بود.

 مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا تصریح کرد: برای طرح فوق 100میلیون تومان اعتبار هزینه شده که سپاه 45میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است.

ارسال نظرات